Ruimte tekort bij branden copy dvd?

Pagina: 1
Acties:

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-03 18:29
Ik probeer net een copy te maken van een copy.
Nero (6) zegt dat ik ruimte tekort heb en moet er een schijf in stoppen met meer ruimte!??
Hij zegt dit met zowel m'n Pioneer A05 als m'n NEC 2500.
Meerdere lege schijven geprobeerd.
Als ik de copy eerst rip met smartripper en daarna met nero fik is er niks aan de hand.
De broncopy is overigens gemaakt met pinaccle.
Heb ook meerdere bronschijven geprobeerd.... ligt dit aan Nero 6?
Ik heb die net een weekje draaien en daarvoor nooit problemen gehad.

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
Ik heb zelfde probleem bij sommige disney films.
geript met dvd-decrypter en als ik daarna files wil gaan branden met instantcopy dan zegt ie dat ie 4,5 GB nodig heeft en vraag ie om een ander media (wat ik dus niet heb:()

verder valt het me op dat pinnacle instantcopy een schijf niet helemaal volbrand. Hij gebruikt maximaal 4,31 GB terwijl er toch wel meer op een dvd past.
Iemand ook enig idee hoe dat komt?

terug te komen op TS vraag. Het kan misschien te maken hebben met film soort? Ik merk namelijk dat ik met disney dvd's erg veel moeite heb soms.

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-03 18:29
mikevanrooijen schreef op 10 januari 2004 @ 23:34:
Ik heb zelfde probleem bij sommige disney films.
geript met dvd-decrypter en als ik daarna files wil gaan branden met instantcopy dan zegt ie dat ie 4,5 GB nodig heeft en vraag ie om een ander media (wat ik dus niet heb:()

verder valt het me op dat pinnacle instantcopy een schijf niet helemaal volbrand. Hij gebruikt maximaal 4,31 GB terwijl er toch wel meer op een dvd past.
Iemand ook enig idee hoe dat komt?

terug te komen op TS vraag. Het kan misschien te maken hebben met film soort? Ik merk namelijk dat ik met disney dvd's erg veel moeite heb soms.
Een copy van een copy mag toch geen problemen geven lijkt me...
Heb er ook nog nooit eerder problemen mee gehad...
Ik heb alleen nero 6 moeten installeren voor ondersteuning van m'n NEC recorder.