Ik was dus me kast aan het stofvrij maken (en nieuwe voeding, geheugen erin)daarom heb ik me voorkant er ook afgehaald, daarbij bleef ie dus of de een of andere manier achter het frontje van me liteon brander hangen.
resultaat de brader stond ongeveer een cm. open en wou niet meer open of dicht, dat inmiddels opgelost door em open te maken en de lade weer correct(?) te monteren.
nu viel er alleen een ring uit die moet zijn losgekomen toen ik em uit de pc haalde, en ik heb geen idee waar die moet.
Ik heb al geprobeerd em op de meest logische plaats te doen op 1.
dit werkt dus niet want dan gaat de cd slingeren, en hij leest em niet (apparaat niet klaar) misschien is de afstand te groot?
even ter verduidelijking.
1. Waar de cd op ligt, met een gripmatje ?
2. Waar de bovenkant van de cd tegen aankomt, op het deksel van de drive en het kan ronddraaien.
3. De ring die over is.
Het pennetje van in het midden van 2 valt dus in 1 zodat de cd stevig vast zit.
Ik heb hier dus geen andere topics over gevonden
, dus ik hoop dat iemand me kan helpen.

resultaat de brader stond ongeveer een cm. open en wou niet meer open of dicht, dat inmiddels opgelost door em open te maken en de lade weer correct(?) te monteren.
nu viel er alleen een ring uit die moet zijn losgekomen toen ik em uit de pc haalde, en ik heb geen idee waar die moet.
Ik heb al geprobeerd em op de meest logische plaats te doen op 1.
dit werkt dus niet want dan gaat de cd slingeren, en hij leest em niet (apparaat niet klaar) misschien is de afstand te groot?
even ter verduidelijking.
1. Waar de cd op ligt, met een gripmatje ?
2. Waar de bovenkant van de cd tegen aankomt, op het deksel van de drive en het kan ronddraaien.
3. De ring die over is.
Het pennetje van in het midden van 2 valt dus in 1 zodat de cd stevig vast zit.
Ik heb hier dus geen andere topics over gevonden