Toon posts:

Lopend Planet abonnement omzetten, en de contractduur?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eind September 2003 een Planet ISDN 100 uur abonnement genomen, omdat het er op leek dat er geen ADSL zou komen in onze regio en dat als het kwam de kabellengte te groot zou zijn.

Nu wonder boven wonder is ADSL mogelijk! Alleen het Standaard abonnement, het Comfort abonnement van Planet is niet mogelijk op onze ISDN lijn (te oude bekabeling). Ik kan mijn abonnement omzetten naar ADSL Standaard, maar wat gebeurt er met de contractstermijn, blijft die nu lopen tot September 2003 (De lopende contractstermijn dus) en kan ik dus als ik in Augustus een brief opzet laten beeindigen om naar een Provider zonder datalimiet te gaan, of zit ik er dan aan vast tot Januari 2004 (dus vanaf het moment dat ik ADSL heb weer een jaar) of tot September 2005 (dus contractstermijn ISDN 100 Uur + contractstermijn ADSL Standaard).

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-04 08:22

vozzie

Zo beter?

Misschien een hele domme antwoord, maar je kan dus ook
gewoon efvies de klantenservice van Planet bellen en aan hun vragen.

Verwijderd

Topicstarter
Reeds gedaan komen ze op terug. Het zou toch kunnen zijn dat een tweaker die ook planet klant was toevallig het antwoord wist. Ze konden me zelfs niet zeggen of dat na de snelheidsupdate 15 januari het nog wel zou werken, ivm de oude bekabeling is nl Comfort wat nu 1 mbit is niet mogelijk, als standaard 1 mbit wordt zou het dus ook niet meer werken.

• Yosemite
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-05 00:35
Als je je ISDN 100 uur abonnement upgrade naar een ADSL abonnement ga je een nieuwe jaarcontract aan.

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-04 08:22

vozzie

Zo beter?

Het is niet dat het niet werkt,
alleen de snelheid van 1 mbit kunnen ze dan waarschijnlijk niet garanderen.
Dus je kan het wel nemen, alleen de vraag is welke snelheid je hebt.