Ik heb een terratec 5.1 sky kaart gekocht vandaag, voor bij me altec lansing 251 setje
Ik kom thuis ouwe sweex (
) eruit en nieuwe erin, werkte allemaal niet goed, kwamen alle biepjes uit me boxen, dus maar een reinstall gedaan (was ook nodig). Dus alles schoon, werkt ie met de nieuwe drivers van terratec, de oude niet geprobeerd. Maar na een tijdje hoor ik op willekeurige momenten (kom er net achter af en toe als je iets doet, van prog veranderen enz) tikken, hij kraakt dus
Dit gebeurd alleen als er muziek word afgespeelt. Winamp / windows biepjes / wmp / bij alles dus.
Dus ik denk PCI latency veranderen @ me bios, mooi niet dus
Ik ga kijken in me bios van me A7N8X-X, staat nergens, zie ook in de handleiding er niks van staan
Hoe kan ik het kraken nou verhelpen? Komt het dus door de -X dat ik dat niet instellen? Kunnen mensen met een gewone of deluxe a7n8x dit wel?
Bij mijn oude sweex 5.1 kaartje of de onboard (van het onderstaande systeem) had ik soms wel last van dat het geluid werd 'vervormd' (zegmaar gekraak) bij het opstartgeluid van windows, verder niet echt na gekeken.
Ik heb de search gebruikt maar ik kan niks duidelijks vinden van pci latency van de nforce. Wil iemand mij ajb helpen? bvd
Dus ik denk PCI latency veranderen @ me bios, mooi niet dus
Bij mijn oude sweex 5.1 kaartje of de onboard (van het onderstaande systeem) had ik soms wel last van dat het geluid werd 'vervormd' (zegmaar gekraak) bij het opstartgeluid van windows, verder niet echt na gekeken.
Ik heb de search gebruikt maar ik kan niks duidelijks vinden van pci latency van de nforce. Wil iemand mij ajb helpen? bvd
edit:
Het tikken/kraken komt niet constant voor, maar het is wel storend, hoop niet dat ik hem moet terug brengen
Het tikken/kraken komt niet constant voor, maar het is wel storend, hoop niet dat ik hem moet terug brengen
[ Voor 8% gewijzigd door jordz. op 10-01-2004 21:37 ]