Nero Digital .MP4 Film

Pagina: 1
Acties:

• zimmy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-06-2022
Ik heb vandaag voor het eerst met Nero Digital een dvd omgezet naar een .MP4 file. Het resultaat is niet onaardig, maar ik kan 'm alleen afspelen in Nero Showtime. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat je op elke PC waar je die film op wilt afspelen Nero installeert ? Ik heb de .MP4 codec van 3ivx al geprobeerd, maar die laat elke media player die ik heb geprobeerd (ZoomPlayer, BS Player, WMP9) hangen.

Als ahead geen losse decoder levert schiet dat Nero Digital niet zo op ;).

Verwijderd

zimmy schreef op 10 januari 2004 @ 21:29:
Ik heb vandaag voor het eerst met Nero Digital een dvd omgezet naar een .MP4 file. Het resultaat is niet onaardig, maar ik kan 'm alleen afspelen in Nero Showtime. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat je op elke PC waar je die film op wilt afspelen Nero installeert ? Ik heb de .MP4 codec van 3ivx al geprobeerd, maar die laat elke media player die ik heb geprobeerd (ZoomPlayer, BS Player, WMP9) hangen.

Als ahead geen losse decoder levert schiet dat Nero Digital niet zo op ;).
Die leveren ze er dus wel bij. Probeer eens in Graphedit het bestand te renderen dan kun je zien welke directshow iflters hij probeert te gebruiken. (GraphEdit kun je wel vinden mbv Google)

• zimmy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-06-2022
Heb inmiddels ontdekt dat Apple's Quicktime ook deze files afspeelt, alleen zonder 'chapter' support.
Die leveren ze er dus wel bij.
Tja dan moet ik dus op een andere PC Nero Showtime gaan installeren om zo'n file te bekijken, dat schiet niet op.