Wat een supergaaf spel !!!!!!!

Pagina: 1
Acties:

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 16:22
Wat vinden jullie van American Mcgee`s Alice ??? :9 Ik vind hem echt retestrak alleen die kat al met dat accent en dan hebben we nog niet eens over de graphics.

Yep Titel van het Jaar ben spontaan Voyager Elite Force vergeten :P

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
wat is het voor spel;?

• tspawn
moeilijk te omschrijven, maar je gaat me toch niet vertellen dat je dit meesterwerk nie kent he ???

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
ik vind 'm ook heel goed :)
een heel apart spel, met een schitterende wereld (overal bewegende dingen enzo) en een evil alice >:)
zoiets heb ik echt nog nooit gezien :9

• tspawn
Vooral als je hem speelt met licht uit op een 20 inch en geluid lekker, doodeng :9

• nikao
moeilijk te omschrijven, maar je gaat me toch niet vertellen dat je dit meesterwerk nie kent he ???
uhm....sorry...maar.....

• tspawn
Zij staan je bij in de keiharde actie die je in het third-person actieavontuur dat Alice is voor je kiezen krijgt. Toch is het spel niet alleen maar een hack & slash-game. Volgens McGee is het plot en het verhaal heel belangrijk. Dat wordt nog eens onderstreept doordat hij vindt dat Alice puur en alleen een singleplayer-ervaring moet zijn. Tegen anderen spelen kan je dus wel vergeten. Ook zullen in het spel de nodige puzzels zitten, waarvan de makers benadrukken dat ze in het geheel niet saai en duf zijn - zodat de gameplay hierdoor niet wordt verstoord.
In een notendop het spel :) voor de klasgennot van BOP

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Welke grafische engine gebruikt Alice dan? Die van Quake 3 Arena?

Die-hard Brexiteer

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
jep, draait supersoepel dus (zelfs op mijn p2-350 in 1024x768 met TNT >:))

Verwijderd

Ben 'm nu aan het downen :9
Ben heel benieuwd

Verwijderd

Hmm, toch ook maar ff demotje downen, leek me al een leuk spel, maar nu helemaal >:)!

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dit spel is inderdaad heel gaaf :)

• nikao
inderdaad heel gaaf.. maar zit nu al weer beetje vast :).. vrij in het begin.. (3e level ofzo?) heb je 1 hendel.. en je kunt naar beneden en dan heb jhe er weer 3.. en die moet je in de goeie volgorde zetten.. ??
open jhe hiermee de deuren die je tegenkomt als je over dat soort van schaakbordpad loopt?.. (dat paadje dat steeds verder aangroeit voor je en achter je weer verdwijnt)

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Door een combinatie ( die ik toevallig dan in een keer goed had ;)) gaat de deur aan de overkant daar open ja. Tof gemaakt dat stukje trouwens !

Ik meen dat ik rechts-links-midden geprobeerd heb.
Succes..
Pagina: 1