Toon posts:

MSI Personal Cinema FX5200 Video-in werkt niet...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vorige week de videokaart “MSI Personal Cinema FX 5200” gekocht, deze heb ik gisteren ingebouwd en aangesloten, echter deze werkt niet volledig. Ik krijg beeld van de videokaart via de VGA-out, maar de ingangen geven geen beeld. De video-in(zowel S-VHS en Composite ingang) en de TV Tuner werken helemaal niet. Ik heb al de nieuwe stuurprogramma’s geïnstalleerd van de MSI website, en van de NVIDIA website. Daarna heb ik geprobeerd Windows XP (eerst zonder SP1, daarna met SP1) te installeren, dit had echter geen effect. Ook de software van de meegeleverde afstandsbediening loopt vast bij elke start van de computer. Ik heb even rondgezocht en het probleem met de afstandsbediening schijnt vaker voor te komen, maar de oplossingen lossen helaas niks op voor mij. Ik heb gisteren mijn hele dag gewijd aan het installeren van deze videokaart, omdat je van een nieuwe videokaart verwacht dat hij probleemloos installeert (zeker na een fresh-reinstall van Windows XP) was ik toch wel zeer teleurgesteld. Kan iemand mij misschien verder helpen?

• astrapowerrr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09-2025
heey

nou laat ik nu ongeveer het zelfde hebben.. ben ook al met allerlei drivers aan de gang geweest...
maar helemaal niks.
ben wel zover dat ik kan capturen maar meer ook niet
tv tuner ontvangt echt werkelijk waar helemaal niks...
of 1 a 2 zenders in zwart wit!!
ik weet niet of je er uit bent gekomen want hij is al van januarie zag ik...
maar dan zou ik het HEEEEL graag willen weten namelijk.

groetjes
marco