ik heb een dvdspeler (niet die in computer maar zo 1 die onder je tv zit) van een goedkoop merk. als ik een dvd instop krijg ik eerst een waarschuwing te lezen dat je 16 jaar of ouder moet zijn en dan komen de regeltjes van buma of zo en dan wat reklamezooi. als ik tijdens dit gebeuren een knopje van AB indruk krijg ik een "stophandje" en moet ik wachten totdat ik eindelijk in menu ben aanbeland en dan pas kan ik forwarden, chapters overslaan, subtitles toevoegen, andere taal selekteren.
dat is best irritant als je een dvd huurt en halverwege de film blijft hij hangen en je haalt de dvd eruit om schoon te maken moet je na het inleggen alweer wachten tot dat ik weer de controle krijg en ik weeral de subtitles aan kan zetten enz
is er hier NIETS tegen te doen? hebben duurdere A-merken dit ook? kan ik wat modden of zo (zoals je een Playstation mod om illegale cd te kunnen laten lezen).
dat is best irritant als je een dvd huurt en halverwege de film blijft hij hangen en je haalt de dvd eruit om schoon te maken moet je na het inleggen alweer wachten tot dat ik weer de controle krijg en ik weeral de subtitles aan kan zetten enz
is er hier NIETS tegen te doen? hebben duurdere A-merken dit ook? kan ik wat modden of zo (zoals je een Playstation mod om illegale cd te kunnen laten lezen).