Koptelefoon + Mic + Usb

Pagina: 1
Acties:

• []InTeR[]
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-12-2023
Na veel speurwerk op google en in tweakers, heb ik het maar opgegeven en post een maar een bericht. Ik zal wel naar de verkeerde dingen hebben gezocht.

Wat ik zoek, ik zoek een kop telefoon die USB is :) dat is al een leuke.
Maar nu wil ik hem met een MIC en ook maar 1 speaker (?).

Waarom? Ik speel veel Battlefield 1942, dit doe ik samen met teamspeak. Een online communicatie programma. Ik heb nog wel 2 3.5 jack's over voor me koptelefoon + mic met een jack aansluiting. Maar dat gaat teamspeak niet pikken.

Je kan namenlijk alleen een geluidskaart (driver) opgeven. En niet de poort waar hij het geluid op moet laten horen. Dus dan kijk ik mijn 'com' geluid door mijn spel geluid heen. Heel irri... en hij gaat dan ook nog regelmatig rondzingen omdat ik me geluid lekker hard heb staan.

Ik los het nu op door teamspeak op een apparte laptop te draaien.

Mocht er iemand z'n koptelefoon kennen of gezien hebben graag, ook andere oplossingen zijn welkom.

Shit doesn't happen by it self, it's made by a arsehole.

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:00

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Logitech heeft er een paar: linkje
alleen nie met maar 1 oor... waarom wil je maar één oor?

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:01

Yucko

One clown to rule them all !

Kun je nog eens duidelijk uitleggen waarom jij van mening bent dat een gecombineerde koptelefoon/mic, welke elk gebruik maken van hun eigen jack, niet werkt onder TS ?

Ik gebruik nl. een soortgelijke koptelefoon hier en die werkt gewoon onder TS2 (rc 2) als ik CoD speel

[edit]:

Aah, nu snap ik het verhaal. Dank je BaRF. Dan haak ik af, want op die vraag heb ik geen antwoord.

[ Voor 19% gewijzigd door Yucko op 10-01-2004 19:18 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-08 14:10

BaRF

bijna kerst

ik denk dat Inter alléén het teamspeak over zn koptelefoon wil hebben, en de game sounds over zn gewone speakers :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Bartjeee
  • Niet online
Ik denk dat je het beste voor een USB geluidskaart kunt kijken dan kun je die selecteren en je huidige koptelefoon blijven gebruiken

• []InTeR[]
Bartjeee schreef op 10 januari 2004 @ 22:08:
Ik denk dat je het beste voor een USB geluidskaart kunt kijken dan kun je die selecteren en je huidige koptelefoon blijven gebruiken
Is ook een optie, ik zal eens kijken wat dat kost...
BiG-GuY schreef op 10 januari 2004 @ 18:42:
Logitech heeft er een paar: linkje
alleen nie met maar 1 oor... waarom wil je maar één oor?
Ik wil 1 oor omdat ik dan ook nog goed de rest van me geluid hoor, of een koptelefoon met niet van die speakers die helemaal om je oor heen vallen.
JaJoah schreef op 10 januari 2004 @ 18:50:
Kun je nog eens duidelijk uitleggen waarom jij van mening bent dat een gecombineerde koptelefoon/mic, welke elk gebruik maken van hun eigen jack, niet werkt onder TS ?

Ik gebruik nl. een soortgelijke koptelefoon hier en die werkt gewoon onder TS2 (rc 2) als ik CoD speel

[edit]:

Aah, nu snap ik het verhaal. Dank je BaRF. Dan haak ik af, want op die vraag heb ik geen antwoord.
Jah, ik wil het geluid appart houden, zodat rondzingen van het signaal niet kan voorkomen.. En het heeft wel wat, in het echt ook zo dat je via een headset alle commando's hoort van je teamcap. en de kogels niet via je koptelefoon om je heen hoort vliegen.

Verwijderd

plantronics heeft ook goeien www.plantronics.nl

• []InTeR[]
De koptelefoon die ik zocht

Thnx to Yash _/-\o_

Nu nog ff uitzoeken hoe ik er aan kan komen :)

http://www.plantronics.nl/europe_union/dut/tobuy/emea1.jhtml 404 G*DVER

[ Voor 45% gewijzigd door []InTeR[] op 11-01-2004 15:36 ]

• Bartjeee
  • Niet online

• []InTeR[]
[]InTeR[] Schaamt zich diep dat hij niet aan pricewacht had gedacht.

Thnx man.

Pagina: 1