Toon posts:

Plextor PX-116A stopt na 99% met naar de HD kopieren.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb zonet een plextor PX-116A dvd-lezer gehaald, om gebrande dvd's te kunnen lezen en naar de HD de kunnen zetten. Wanneer ik een gebrande dvd naar mijn hd kopier stopt hij echter met kopieren bij 99%. Dit gebeurde in windows en met clonedvd en dvd-x-copy. Een orginele dvd naar de hd kopieren lukt echter wel. Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen of heb ik gewoon een verkeerde keus gemaakt met de PX-116A?

Alvast bedankt.

Verwijderd

Dit probleem trad bij mij op icm, de cd copy functie in Plextools. Vlak voor het einde kreeg ik een foutmelding.
DVD omgeruild en weer hetzelfde probleem. Toen begon ik te vermoeden dat het een software probleem was. Pas met de meest recente versie van Plextools was dit probleem opgelost.

Verwijderd

Topicstarter
Het vreemde is dat ik het bij allerlei verschillende programma's krijg en dat het wel werkt met orginele dvd's. Plextools heb ik helaas niet, anders probeerde ik dat even.

Verwijderd

ik heb die ook, en ik moet zegge dat het brak is. Als ik een CD-RW wil kopieren naar HD doet hij na xxx% fout, met men CD-schrijver lukt dit dan weer wel perfect, DVD's gaan soms wel, soms niet

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2004 18:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dan ben ik bang dat ik genoeg weet. Volgens de verkoper: "Als je kwaliteit wilt, koop dan de (10 euro duurdere) plextor". Die gaat dus maandag direct weer terug.

Hardstikke bedankt voor de reacties!

Verwijderd

Een hele goeie is de Asus.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tip! Hij is zelfs nog een stuk goedkoper ook!
Pagina: 1