Welke fan adapter

Pagina: 1
Acties:

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:44
Hallo,

kheb nu al een tijdje een thermalright slk-800 koelblok, nu wil ik daar een fan adapter opzetten (80 -> 120).
maar deze moet bevestigd worden met clips op het koelblok.
de enige fan adapter die ik heb kunnen vinden heeft de gaatjes voor het bevestigen aan de binnenkant terwijl de bevestigingsclips van mn koelblok aan de buitenkant zitten.
Weet iemand toevallig of er fan adapters zijn die de bevestiging aan de buitenkant hebben zodat ik er toch een fan adapter kan opzetten?

alvast bedankt :)

Verwijderd

Ik ben bang dat je zelf moet gaan modden wil het gaan lukken. Zelf heb ik nog nooit gehoord dat er fan-adapters bestaan welke worden bevestigt door middel van klemmen, en natuurlijk zeker niet de speciale klemmen die er op jouw Thermalright zitten.

Desalnietemin succes!

Verwijderd

Een plaatje zegt meer dan 100 woorden:
Afbeeldingslocatie: http://www.dansdata.com/images/coolercomp/slk800240.jpg
Je hebt dus géén schroefgaten op je koelblok. Je zou externe beugels kunnen maken die de gehele trechter vasthouden - of de trechter bevestigen aan je kast middels een stalen beugeltje alla Zalman.

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:44
Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 17:46:
Een plaatje zegt meer dan 100 woorden:
[afbeelding]
Je hebt dus géén schroefgaten op je koelblok. Je zou externe beugels kunnen maken die de gehele trechter vasthouden - of de trechter bevestigen aan je kast middels een stalen beugeltje alla Zalman.
dat zou ook kunnen ja.. bedankt :)