[CnC] kan niet hosten

Pagina: 1
Acties:

• DFC-Neo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-04-2022

DFC-Neo

PES FC 0817 3795 9910

Topicstarter
Hi
Ik spel graag online spelen maar ik kan niet hosten. Ik heb vooral problemen met CnC Generals Zero Hour. Ik kan niet daar altijd gewoon 2 vs 2 spelen ookal host ik niet. Ik heb geprobeerd te forwarden. Ik heb een E-tech ADSL Multi PC modem van zonnet. Ik ging forwarden in Virtual Server, ik heb de porten gevonden in de read me file van CnC en staan er allemaal goed.

Ik heb dus zitten checken of mijn porten wel openstaan, ik heb gescand met shieldup en kwam erachter dat ze nog allemaal dichtstaan.

Dus weet iem hoe ik dus moet forwarden of hoe ik DMZ gebruik onder deze modem.

realityalways start as a dream

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
VB --> SPV

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05-2025
Je moet generals even updaten en dan bij je opties van genrals een poort open zetten met de "port overwrite optie", vervolgens zet je deze poort open in je ADSL modem en zou het goed moeten werken.

Om te portmappen zou je gewoon een poort moeten aangeven bij virtual server, dus je zit iig op de goede plek.

[ Voor 25% gewijzigd door Alphega op 10-01-2004 18:26 ]

• DFC-Neo

DFC-Neo

PES FC 0817 3795 9910

Topicstarter
Ik heb generals upgedate, ZH is nu 1.02 en heb send delay ingevuld en refresh NAT. Maar ik zie niet waar je port override optie kan vinden.

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05-2025
Onderaan, precies links van de "refresh NAT" optie die je aan hebt gezet staat de optie "Firewall Port Overwrite" met een vak er naast waar je het poortnummer moet invullen.

Verwijderd

Heb je de handleiding van het modem al doorgespit of op internet gezocht? Mocht het updaten van ZH niet genoeg zijn, dan kan je daar het snelst vinden hoe je een DMZ opzet. Er zijn zoveel verschillende routers, de kans is klein dat iemand deze toevallig kent :)

• DFC-Neo

DFC-Neo

PES FC 0817 3795 9910

Topicstarter
Ik heb port override functie geprobeerd maar lukt ook niet. Dus ik heb zitten zoeken op de website van e-tech en op het forum zitten zoeken maar dat hielp ook niet veel. Ik wil nu gewoon DMZ aanzetten onder e-tech ADSL multi pc modem. Alleen het probleem is ik weet niet hoe, en het staat ook nergens vermeld.

Pagina: 1