Ik heb een redelijk groot probleem. Ik ben sinds gisteren al bezig om mijn nieuwe processor aan het werk te zetten, maar hij wil niet echt. Nadat ik hem erin had gezet, wilde ik winXP erop zetten. Dat ging alleen niet helemaal zoals het zou moeten. Bij het onderdeel " installing devices " gaf hij een aantal errors. maar hij ging wel verder. Aan het einde gaf nog een fout bij het installeren van het "systeem", maar ging wederom verder. Na het rebooten om de install af zou moeten maken bleef hij rebooten.
Ik heb het daarna nog twee keer geprobeerd, maar dat werkte ook niet. Bij de laaste keer kreeg ik zelfs na de reboot de melding "NTLDR missing" dat ik niet anders meer kom als CTRL+ALT+DEL
Ik heb nu mijn oude processor er weer ingestopt en die doet het gewoon. Heeft er iemand enig idee wat het probleem kan zijn???
MVG Wouter
Ik heb het daarna nog twee keer geprobeerd, maar dat werkte ook niet. Bij de laaste keer kreeg ik zelfs na de reboot de melding "NTLDR missing" dat ik niet anders meer kom als CTRL+ALT+DEL
Ik heb nu mijn oude processor er weer ingestopt en die doet het gewoon. Heeft er iemand enig idee wat het probleem kan zijn???
MVG Wouter