Ok L1 heb ik na eerder prob toch goed gekregen de cpu temp is nu 33 graden en wil nu mijn duron 700 op KT7 Raid wat opschroeven wat is de volgende stap om hem voorzichtig naar bv 800 mhz te brengen
help me ff
help me ff
intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Effe voor de duidelijkheid, er staat dan onder in je beeld "PRESS DEL to enter SETUP" of iets dergelijksOp maandag 11 december 2000 14:55 schreef tazzman het volgende:
Je moet in je BIOS wezen.. ik neem aan dat je toch wel weet hoe je daar moet komen? (Op DEL drukken als je PC start.. dus wanneer die je geheugen aan het tellen is.0
Fuck me if I'm wrong, but isn't your name Gretchen?
Verwijderd
Hooray voor punten en komma's..Op maandag 11 december 2000 15:39 schreef tdi het volgende:
ik kan geen (cpu van auto naar manual) vinden iemand die weet op welke bladzijde van het manual dit staat ik kan alleen de wit gekleurde balken veranderen en niet de andere kleuren zoals multiplier wel de cpu opareting speed als ik deze verander dan gaat de multipl ook omhoog maar dat zal niet de bedoeling zijn wil iemand nog een poging wagen aub afz junior tweaker
dat was zo'n beetje wel het plan d8 ikOp maandag 11 december 2000 15:39 schreef tdi het volgende:
als ik deze verander dan gaat de multipl ook omhoog maar dat zal niet de bedoeling zijn
ROTF >:)>:)>:)Op maandag 11 december 2000 15:41 schreef Scopey het volgende:
[..]
Hooray voor punten en komma's..
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Net zolang door blijven page-uppen op die "witte regel" totdat je een "User Defined" stand tegen komt. Eenmaal op die stand aangekomen, veranderen plots de gemeen blauwe regels in mooi sereen witte regels en zijn deze dus klaar om afzonderlijk veranderd te worden.Op maandag 11 december 2000 15:39 schreef tdi het volgende:
ik kan geen (cpu van auto naar manual) vinden iemand die weet op welke bladzijde van het manual dit staat ik kan alleen de wit gekleurde balken veranderen en niet de andere kleuren zoals multiplier wel de cpu opareting speed als ik deze verander dan gaat de multipl ook omhoog maar dat zal niet de bedoeling zijn wil iemand nog een poging wagen aub afz junior tweaker
Verwijderd
Ah, nog meer fijne goed te lezen tekst. Ik ga wel ergens anders 'zijken' hoor. geez..Op maandag 11 december 2000 15:47 schreef tdi het volgende:
zeg beste scoopy als je niks anders weet dan te zijken ga dan ff plijte wist jij alles toen je voor het eerst begon laat anders ff weten of je mij kan helpen ik denk van niet ik kom er wel voor uit dat ik hier voor het eerst me bezig ben .en jij
Verwijderd
En jij denkt dat hij dat snapt ?!?!?!Op maandag 11 december 2000 16:02 schreef CB het volgende:
COmpu opstarten Del inrammen, he een blauw schermpje ..shit dit is het bios.
nou dan maak je van auto instellingen manual, en dan verhoog je de multiplier, en dan niet 8 maar meteen 9,5 ofzo..
voltage nog niet verhogen, zolang ie werk op standaard is het goed.
Nou en dan save en exit... en dan doet ie het, of doet ie het niet. Doet ie het niet, gummen en opnieuw kleuren, totdat het werkt
maar met een goed potlood moet het in 1 keer goed kunnen
Verwijderd
hehe lolCOmpu opstarten Del inrammen, he een blauw schermpje ..shit dit is het bios.
valt het je ook op dat we al een uur bezig zijn hem uit te leggen waar de bios zit? en jij denkt dat hij dit snapt?Op maandag 11 december 2000 16:02 schreef CB het volgende:
COmpu opstarten Del inrammen, he een blauw schermpje ..shit dit is het bios.
nou dan maak je van auto instellingen manual, en dan verhoog je de multiplier, en dan niet 8 maar meteen 9,5 ofzo..
voltage nog niet verhogen, zolang ie werk op standaard is het goed.
Nou en dan save en exit... en dan doet ie het, of doet ie het niet. Doet ie het niet, gummen en opnieuw kleuren, totdat het werkt
maar met een goed potlood moet het in 1 keer goed kunnen
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Verwijderd
Dat betekent dat je de streepjes niet goed genoeg (of met het juiste potlood) hebt gezet. Opnieuw streepjes zetten dus, back to the drawingboard!!!Op maandag 11 december 2000 16:16 schreef tdi het volgende:
ben ik weer. het is gelukt om de cpu op userdef te zetten .en de multipl op 8x gezet en gesaved echter als ik de pc op start zie ik 700 .7x100 staan betekend dit nu dat hij nog op 700 staat of wat
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
HeheOp maandag 11 december 2000 16:26 schreef tdi het volgende:
heerlijk zeg zoveel reacties.allen bedankt .leuk dat THEGUIDE in een keer kon vertellen dat hoe het zat .maar nu het volgende als ik de pc opstart zie ik 700 .7x100 ipv de verwachte 8x100 betekend dit nu dat de L1 bruggen niet gesloten zijn oid .anders probeer ik het opnieuw
Verwijderd
Vergeet niet te gummen voordat je naar de 'cpu boer'gaat...Op maandag 11 december 2000 17:11 schreef tdi het volgende:
.als je niets meer hoort dan ben ik ff naar de CPU boer.
Zo te horen issie nog instaat om er EURO LOODVRIJ in kieperen ook..is het toch wel snel gedaan met die TD-notso-iOp maandag 11 december 2000 17:11 schreef tdi het volgende:
kga ff de lugt uit .en kom dan met de snelheid van een TDI op volle vaart er weer in .als je niets meer hoort dan ben ik ff naar de CPU boer.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
F7, document bewaren: nee, einde WP: jaOp maandag 11 december 2000 17:53 schreef tdi het volgende:
ja deris tie weer. en met voorlopig 700@800
alle helpers bedankt .nog reacties of .alleen hoe sluit ik mijn bios af .groetjes aan de koetjes
Verwijderd
WTF? Hoe meer ik zijn posts lees, hoe meer hersencellen er bij mij sterven.Op maandag 11 december 2000 18:02 schreef tdi het volgende:
whaaaaaaaaaaa whaaaaaaaaa die scopey ben jij nou een tweaker .ik leer dan iets langzamer maar jij ? (grapje) ik heb genoten van lullie allemaal
Verwijderd