Toon posts:

Canon S40 Fix Tutorial ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Hoi mensen ,

Ik heb een canon S40 met de Error E18 nou heb ik op internet gezocht en de E18 error houd in dat de lens vast zit .
Nou vraag ik me af of er ergens op internet een tutorial met foto's / zonder om het te maken .
Want te reparatie prijs is om hem te laten maken is ongeveer 200 euro dat is bijna de helft van de camera .

Verwijderd

Topicstarter
Weet niemandt iets? :'( :'(

• PrisonerOfPain
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-12-2025
eerste hit, "fix E18" op google :{

Verwijderd

Topicstarter
PrisonerOfPain schreef op 10 januari 2004 @ 17:23:
eerste hit, "fix E18" op google :{
Kijk daar heb ik wat aan thanx :)

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
op www.ixus-world.de staat het wel heel duidelijk uitgelegt + grote foto's hoe het moet bij de Ixus serie ..

misschien heb je er wat aan, succes

Verwijderd

holy crap.. ik heb dat net eens zitten bekijken maar dat is zo makkelijk nog niet!

Die hele F***ing camera ligt uit elkaar! Ik ben wat dat betreft best technisch aangelegd maar dit is toch een vak apart!

Ik denk dat je het risico in acht moet nemen dat je de camera perongeluk ECHT kapot maakt. Als dat risico je het waard is moet je het vooral nemen maar dit lijkt best tricky! :P

• xtr3me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
stuur em gewoon terug naar de winkel waar je em vandaan hebt :)
of heb je geen garantie meer :( ?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb geen garantie meer , om hem te laten maken is dat ongeveer 200 euro dat is bijna de helft van de camera .
Maar ik vraag niet om een tutorial van de ixus serie , maar een tutorial voor de S40
(Powershot) serie :) .
Maar toch bedankt voor jullie reacties .

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-02 15:37

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 11:40:
ik heb geen garantie meer , om hem te laten maken is dat ongeveer 200 euro dat is bijna de helft van de camera .
Maar ik vraag niet om een tutorial van de ixus serie , maar een tutorial voor de S40
Zoveel verschil zal er niet tussen zitten hoor. Waarschijnlijk bestaat er geen tutorial over de powershot serie. Het komt er op neer dat je de hele camera uit elkaar moet halen totdat je bij het lensmechanisme kan, dat aan de binnenkant schoonmaken en dan weer in elkaar zetten.

De E18 error kan trouwens van alles betekenen zoals hier beschreven staat, in sommige gevallen kun je het dus ook verhelpen zonder de camera te moeten openen.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Topicstarter
Oke thanx iedereen voor jullie reacties :)

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 11:40:
ik wist ook wel dat je geen tut voor de ixus vroeg maar aangezien dat lenssysteem bijna identiek is had je er misschien wat aan
Pagina: 1