Ik ben bezig met een programma dat geografische data 2-dimensionaal op het scherm projecteert. Elk punt wordt voorgesteld met een cirkel en een naam op vaste afstand (ongeacht zoomniveau). Indien deze gegevens in een GL-list gestopt worden wordt bij het zoomen gescaled waardoor de tekst verder van het punt komt te staan. Ik heb dit opgelost door telkens wanneer gezoomd wordt de list opnieuw te compileren. Dit is zeer traag waardoor het zoomen niet vlot verloopt.
Ik zou hier graag een workaround voor hebben. Ik heb al zonder en met lists geprobeerd. Ik heb vandaag ook geprobeerd met een aparte thread te werken (die onderbroken zou moeten worden wanneer er na elkaar meerdere niveaus werd gezoomd) maar dan wordt er geen data meer getekend op de device context.
Heeft er iemand een oplossing hiervoor ??
P.S. Het programma werkt binnen de MFC.
Ik zou hier graag een workaround voor hebben. Ik heb al zonder en met lists geprobeerd. Ik heb vandaag ook geprobeerd met een aparte thread te werken (die onderbroken zou moeten worden wanneer er na elkaar meerdere niveaus werd gezoomd) maar dan wordt er geen data meer getekend op de device context.
Heeft er iemand een oplossing hiervoor ??
P.S. Het programma werkt binnen de MFC.
ASSUME makes an ASS out of U and ME