Toon posts:

Battlefield 1942: muis beweegt niet (door LAN...?)

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn muis doet opeens niets meer in Battlefield... Ik kan ook niet met de pijltjestoetsen of zo ergens heen. Het lijkt wel alsof het spel geblokeerd is. Het intro en alles gaat goed, maar als je op het main menu komt, blijt de muis gewoon stokstijf staa.

Nou hebben wij 1 spel gekocht en dat nu op twee computers thuis gezet zodat we via LAN met elkaar kunnen spelen. Kan het zijn dat nu een van die twee spelen niet meer werkt...? We hebben zowel het origineel als Secret Weapons.

Kan het hier door komen dat een van de twee computers geen Battlefield meer kan spelen...? Vorige week was het ook al eens gebeurd. BF wilde niet meer spelen op computer A. Maar die is een paar dagen geleden gescrahed. Ik heb toen alles er opnieuw opgezet, ook BF en nu wil BF dus niet opstarten op computer B!

Weet iemand hier iets vanaf? Zit er een soort code ingebakken? Het stomme is wel dat we toen we Secret Weapons NET hadden gekocht, dat we wel tegen elkaar konden spelen via een LAN!

HELP! Hoe kom ik hier nou uit...? :'(

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04:36
Wanneer precies werken de controls niet meer? Gelijk als je het spel opstart of als je online wilt gaan spelen? En volgens mij moet je bij BF1942 twee verschillende keys hebben wil je het tegen elkaar kunnen spelen over een LAN, dus je moet eigenlijk alsnog een tweede versie kopen :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Meteen niet meer: ik start BF op en zodra je het main screeen ziet, staat de muis in het midden en kan je niets meer doen dan alt-tab eruit...

Verwijderd

Topicstarter
EDIT!

Ik ben er achter! :)

Als ik de profiles map weggooi van BF dan werkt het weer... Vreemd, maar waar. Schijnbaar bleven die na uninstallen staan, want dat heb ik dus ook geprobeerd.

Pffff... wat een gedonder soms, zeg, die computers...

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2004 18:31 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
waarom maak je een nieuw topic aan :?
Battlefield 1942: muis werkt opeens niet meer.../

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Als er toch nog problemen zijn ga dan in je oude topic verder.
Battlefield 1942: muis werkt opeens niet meer...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.