Ik heb al een half uur door de search gebladerd, maar ik kan nergens een echt bevredigend antwoord vinden. Ik zie wel hier en daar staan dat, als je MS in Hoofddorp belt en verteld dat je een format hebt gedaan, ze er wel intrappen en je een nieuwe code geven maar dat doe ik toch liever niet. Ook heb ik zien staan dat ze pas bij meer dan 1000 activaties van dezelfde code pas gaan zeuren. Maar omdat ik het zekere voor het onzekere wil nemen, deze vraag:
Ik heb een legale, geregistreerde versie van Windows XP home geïnstalleerd op m'n PC. Sinds gisteren heb ik ook een nieuwe laptop waarop ik deze zelfde XP-versie heb geïnstalleerd.
Uiteraard moet deze binnen 30 dagen worden geactiveerd. Omdat het niet legaal is één XP licentie op 2 PC's te gebruiken moet ik een 2e licentie aanschaffen.
Ik heb alleen geen zin om wéér € 130,- uit te geven! Is het niet mogelijk om gewoon een "losse" licentie te kopen?
Ik heb een legale, geregistreerde versie van Windows XP home geïnstalleerd op m'n PC. Sinds gisteren heb ik ook een nieuwe laptop waarop ik deze zelfde XP-versie heb geïnstalleerd.
Uiteraard moet deze binnen 30 dagen worden geactiveerd. Omdat het niet legaal is één XP licentie op 2 PC's te gebruiken moet ik een 2e licentie aanschaffen.
Ik heb alleen geen zin om wéér € 130,- uit te geven! Is het niet mogelijk om gewoon een "losse" licentie te kopen?