Toon posts:

Mission impossible, iso connector kingstech mp3 carradio

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey all,

Ik ben al een week lang op zoek naar een iso connector voor mijn kingstech mp3 autoradio :( Ik ben bij vele speciaalzaken geweest maar nergens kunnen ze mij helpen aan een kabel...

Een foto van de achterkant van mijn radio vind je terug op de volgende link:

http://home.iae.nl/users/herder/backsideradio.jpg

Wie oh wie geeft mij de gouden tip? Het zou toch van de zotte zijn als ik alleen hiervoor een nieuwe radio moet kopen :(...

p.s. de oude connector, die standaard bij de radio geleverd wordt heb ik per ongeluk in mijn oude auto laten zitten :(

p.p.s. Ik heb wel een boekje maar daar staat ook niet in welke kabeltjes waar horen zodat ik niet zelf een kabel kan maken...

Verwijderd

bel degene aan wie je je auto hebt verkocht ;)
of pak een soldeerbout? de echte tweakert draait daar zn hand niet voor om :P

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
zoek eens bij www.conrad.nl naar iso radio
dan vindt je een inbouwkit, is dat wat?

edit: linkje is misschien ook wat

en in het bijzonder: linkje iso conector

[ Voor 106% gewijzigd door Mr.Nobody op 10-01-2004 17:19 ]

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Verwijderd

Topicstarter
Mr.Nobody schreef op 10 januari 2004 @ 17:16:
zoek eens bij www.conrad.nl naar iso radio
dan vindt je een inbouwkit, is dat wat?

edit: linkje is misschien ook wat

en in het bijzonder: linkje iso conector
Ontzetttend bedankt voor je hulp. het vinden van een iso plug is het probleem niet, het gaat echt om de plug die achterin de radio moet (zie url in mijn topicstart post). Deze plug gaat uiteindelijke naar 2 verschillende pluggen toe die aan de iso normen voldoen.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 20:08

job

mailtje naar de fabrikant.
Als ze klantvriendelijk zijn sturen ze je wel een nieuwe.
Zet in je mailtje natuurlijk wel dat je bereid bent om er voor te betalen (toont goede wil, en krijg je hem eerder gratis)

of bel de persoon die je oude auto heeft.

Verwijderd

Topicstarter
damster schreef op 10 januari 2004 @ 18:06:
mailtje naar de fabrikant.
Als ze klantvriendelijk zijn sturen ze je wel een nieuwe.
Zet in je mailtje natuurlijk wel dat je bereid bent om er voor te betalen (toont goede wil, en krijg je hem eerder gratis)

of bel de persoon die je oude auto heeft.
Die persoon heb ik al gebeld, maar hij heeft het stekkertje weg gegooid nadat hij zijn eigen radio er in had gezet :(... Fabrikant heb ik al gemailt, maar krijg geen reactie.. Zitten ergens in tokyo :) Nederlandse importeur heb ik ook gemailt, tot nu toe nog geen reactie.

• scyates
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-10-2025
Laat ik nu in precies dezelfde val gelopen zijn...
Weet iemand een oplossing?
Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 19:22:
[...]

Die persoon heb ik al gebeld, maar hij heeft het stekkertje weg gegooid nadat hij zijn eigen radio er in had gezet :(... Fabrikant heb ik al gemailt, maar krijg geen reactie.. Zitten ergens in tokyo :) Nederlandse importeur heb ik ook gemailt, tot nu toe nog geen reactie.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 20:08

job

Heb je Meph een mailtje gestuurd??
Misschien dat de importeur toch nog gereageerd heeft een een nieuwe stekker heeft geleverd??

• cavey
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-06 07:23
ehm

ISO stekker?

Die heb ik gewoon gehaald bij Halfords? Universele ISO stekkers..... prik je in je radio.... en vervolgens kan je zelf gaan bepalen wat je met die draadeindes gaat doen? Of begrijp ik het verkeerd?

Het is toch wel 100% zeker een ISO stekker voor auto radios?

Ik kan je wel kleuren schema bezorgen.... aangezien ik zelf zo'n iso setje gehaald heb om m'n auto radio op de pc aan te sluiten :D

• scyates
Komakeef, Kamster, bedankt voor de reactie.
ik heb contact gehad met Meph, en hij heeft nog zo'n connector. Ik zal hier nog laten weten hoe het precies is opgelost (als het lukt). Gelukkig staat op de radio zelf ook een goed schema van de bedrading.
komakeef schreef op 17 februari 2004 @ 17:30:
ehm

ISO stekker?

Die heb ik gewoon gehaald bij Halfords? Universele ISO stekkers..... prik je in je radio.... en vervolgens kan je zelf gaan bepalen wat je met die draadeindes gaat doen? Of begrijp ik het verkeerd?

Het is toch wel 100% zeker een ISO stekker voor auto radios?

Ik kan je wel kleuren schema bezorgen.... aangezien ik zelf zo'n iso setje gehaald heb om m'n auto radio op de pc aan te sluiten :D

• scyates
Zoooo... Het is opgelost.
Deze radio's hebben een speciaal verloopje nodig: aan 1 kant ingang voor de normale 2 ISO stekkers, aan de andere kant is er een enkelvoudige plug naarde Kingstech radio. Ik vrees dat deze dingen niet normaal verkrijgbaar zijn )zo leert naspeuring her en der en bij de Kingstech importeur...). Maar gelukkig had Meph zich 2 van die verloppjes aangeschaft, dus had ik mazzel.
Ik post dit voor mensen die evt. ooit met hetzelfde zitten: het makkelijkste is helaas om te gaan knutselen met de bedrading....
Pagina: 1