Kort samengevat (omdat het toch veel tekst is)
- in november opzegbrief gestuurd. (2 maanden voor einde contract)
- in december bevestiging gekregen en mededeling gekregen dat nummerbehoud mogelijk was als ik dit op tijd aanvraag
- in januari brief gehad met mededeling dat ik pas per maart het contract kan ontbinden of een afkoopsom moet betalen
Mijn contract loopt per 20-1-2004 af. In november heb ik dus een opzegbrief gestuurd:
Begin deze maand (januari) dus een nummerbehoudformulier van Orange ingevuld en gefaxt naar afd. nummerbehoud van Orange en ik heb toevallig daar vandaag ook bevestiging van gekregen dat mijn nummer opr 19-1-2004 geporteerd wordt.
Nu krijg ik vandaag een brief van T-mobile met kort samengevat:
- Aanvraag tot nummerbehoud is aangekomen.
- Ze hanteren een opzegtermijn van 2 maanden vanaf binnenkomst van aanvraag nummerbehoud
- ik kan nu kiezen :
- uitstellen nummerbehoud tot 7-3-2004
- afkoopsom van €46 euro betalen
Nu is mijn vraag:
Mag dit van T-mobile?
Ik heb in november al opgezegd, maar klantenservice van t-mobile zegt dat dit niet in behandeling is genomen omdat ik dus nummerbehoud wil. Dit is natuurlijk onzin, zo wordt je dus gedwongen om 2 maanden dubbel abonnement te betalen als je nummerportering wilt of je moet het via een prepay-weg doen!
Dus welke stappen kan ik nu ondernemen?
- in november opzegbrief gestuurd. (2 maanden voor einde contract)
- in december bevestiging gekregen en mededeling gekregen dat nummerbehoud mogelijk was als ik dit op tijd aanvraag
- in januari brief gehad met mededeling dat ik pas per maart het contract kan ontbinden of een afkoopsom moet betalen
Mijn contract loopt per 20-1-2004 af. In november heb ik dus een opzegbrief gestuurd:
Deze brief is in december telefonisch bevestigd door t-mobile en er is toen bijgezegd dat ik op tijd mijn nummerbehoud moest regelen omdat ik anders de kans had dat mijn aansluiting langer open bleef (tot aan moment van portatie)Geachte heer/mevrouw,
Hierbij zeg ik mijn GSM abonnement per direct op. Dit vanwege de nog steeds slechte verbinding tijdens het reizen met mijn GSM van het merk Sony Ericsson model T68i.
De gegevens zijn:
Aansluiting: x
Klantnummer: x
Naam: x
Adres: x
Postcode + plaats: x
Telefoon:x
Volgens mijn gegevens wordt ik dan per 20/01/04 afgesloten. Gaarne verzoek ik mijn gsm-nummer vast te houden t.b.v. nummerportering.
De door mij aan u verstrekte incasso-machtiging ten laste van rekeningnummer x komt per diezelfde datum te vervallen. Verder zou ik graag een bevestiging willen ontvangen van deze opzegging.
Met vriendelijke groet,
Begin deze maand (januari) dus een nummerbehoudformulier van Orange ingevuld en gefaxt naar afd. nummerbehoud van Orange en ik heb toevallig daar vandaag ook bevestiging van gekregen dat mijn nummer opr 19-1-2004 geporteerd wordt.
Nu krijg ik vandaag een brief van T-mobile met kort samengevat:
- Aanvraag tot nummerbehoud is aangekomen.
- Ze hanteren een opzegtermijn van 2 maanden vanaf binnenkomst van aanvraag nummerbehoud
- ik kan nu kiezen :
- uitstellen nummerbehoud tot 7-3-2004
- afkoopsom van €46 euro betalen
Nu is mijn vraag:
Mag dit van T-mobile?
Ik heb in november al opgezegd, maar klantenservice van t-mobile zegt dat dit niet in behandeling is genomen omdat ik dus nummerbehoud wil. Dit is natuurlijk onzin, zo wordt je dus gedwongen om 2 maanden dubbel abonnement te betalen als je nummerportering wilt of je moet het via een prepay-weg doen!
Dus welke stappen kan ik nu ondernemen?
[ Voor 11% gewijzigd door _Richie_ op 11-01-2004 16:18 ]