Toon posts:

puls maken voor de kassa?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik wenst iedereen eerst een goed 2004.

Ik heb het volgende , ik ben een tijdje bezig met visual basic 6 .
En nu moet ik een simpel iets maken .
In de winkel staat een pc en een kassa , de kassa moet geopent worden vanaf de pc d.m.v. sneltoets F12.
Er moet dan een 5 volt signaal door de com poort of de lpt poort heen naar de kassa zodat deze geopent wordt. De kassa bevat al zo'n aansluiting .
Maar weet eerlijk gezegd niet hoe ik moet beginnen..
Vriendelijk groet Kleine man :).

Verwijderd

De Parallelle poort FAQ

Succes :)
edit:
euss :w

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2004 15:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
Zo dat is nog eens snelle reactie , bedankt alvast ik zal er eens naar kijken ;).

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:14
Welkom op Got, en in P&W.

Mag ik je op het bestaan wijzen van onze P&W Quickstart. In die 'gids' vind je nl. een aantal 'regels' en tips terug om een goede topicstart te maken.
Daarnaast hebben we ook nog een aantal inhoudelijke FAQ's die je misschien eens kunt doorlezen vooraleer je een topic start. euss heeft je nu al gewezen op de FAQ over de parallelle poort, dus misschien kan je die even doornemen.

Dit topic is echter een beetje veel te vaag om iets mee te kunnen aanvangen. Ik stel voor dat je die FAQ eens doorneemt, dat je eventueel op GoT en op google zoekt naar tutorials/artikels over dit probleem, en dat je een en ander uittest. Als je dan iets specifieks hebt waar je niet uit komt, dan kan je hier altijd een nieuw topic openen. ;)

Succes.

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.