Voodoo Banshee ARRRGGHH

Pagina: 1
Acties:

• Ridge
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 30-07 16:29

Ridge

From the Bold & the Beauti

Topicstarter
Hoi,

kep een AMD K6-2 550 op een ASUS P5A bord met een Helios Voodoo Banshee en dat wil NIET fikken met OpenGL :(

Ik heb alle drivers al geprobeerd (zucht)

Maar in Halflife OpenGL wil hij niet spelen
:(.
Ik kan wel opengl krijgen door in de dir van HL het bestand 3dfxgl.dll te kopieren maar dan heb ik 5 fps :Z :(. Ook staat er een copy van het bestand 3dfxgl in de glddrv dir.

Weet iemand een oplossing ??? (ik bedoel met deze kaart en niet een nieuwe aan te schaffen want daar zijn geen pesetaas voor)

Thanks

Ridge

www.tradealliance.nl

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

ff denken. halflife is toch gebaseeerd op quake 2? daar was volgens mij een of ander speciaal mini opengl drivertje voor , staat vast wel op de halflife cd. of heb je dat al geprobeerd?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• Ridge

Ridge

Topicstarter
Ja dqat heb ik al geprobeerd (20x)
:(

maar bedankt voor je reply

www.tradealliance.nl

• Savages
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-08 16:10
mhmm, bij mij draait ie perfect, heb ook een Banshee (agp) met p2-400...
kan me vaag herinneren dat ik idd een OpenGl driver update ergens vandaan haalde voor meerdere spellen, oa. HL en Q2.... Zal ff kijke of ik hem kan vinden....

| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

oke alle drivers? de laatste helios?
de laatste 3dfx?
ff demken nog. by wicked 3d hebben ze speciale opengl drivers. probeer die eens.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• Ridge

Ridge

Topicstarter
Weet iemand de url van Helios ???

www.tradealliance.nl

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-08 22:44
helios is een (tm) van A-trend, aka ATC , dus zoek daar s naar, ik heb nog een voodoo2 12mb helios in een ouwe bak, op zich goed spul hoor

btw wel eens van glsetup.exe gehoord? Dat installeerd automatisch de juiste opengl drivers (was eigenlijk bedoeld voor quake3), staat wel ergens op www.3dfxgamers.com, of op www.opengl.org
dat minigl is denk ik inderdaad nodig voor HL...

• Martinus_E
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Martinus_E

Suck on my Boomstick...

http://www.helios.com.tw

Helios is een Taiwanees bedrijf vandaar dus /tw/ er achter

Never get in a discussion with an idiot, he will bring you down to his level, and beat you with experience.

Pagina: 1