Ik heb bij mijn laptop een externe hd (usb) nu wil ik alle data van de laptop over zetten naar de externe schijf
Wat is hier de makelijkste oplossing voor ?
Wat is hier de makelijkste oplossing voor ?
WinXP@P4-2,4 GHz+ Zalman 7000 cooler | ASUS P4PE | 1024MB DDR-RAM | 40 GB + 120 GB Seagate HD's | 2x Samsung 172T@Matrox G550+SiS 8 Mb PCI | RME Multiface
[ Voor 4% gewijzigd door Br@m op 10-01-2004 15:29 ]
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
WRongBr@m schreef op 10 januari 2004 @ 15:29:
Total commander bv, en dan kopieren... Wel een beetje basic hoor..
Heb ik gelijk een ander vraagjeMister I schreef op 10 januari 2004 @ 15:35:
[...]
WRong
Hij wil alles kopieren. En met total commander kan dat niet, want dan kan je bv niet meer booten als je de backup terug zetten. Je kan het beste een ghost maken van je hdd en die op je externe hdd zetten. Dan werkt het als je later weer terug wilt zetten.
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Dit is geen signature...
Nou niet zo moeilijk hoor. Gewoon booten vanaf je usb hdd. Kan ik ook gewoon hier doen.Br@m schreef op 10 januari 2004 @ 15:38:
[...]
Heb ik gelijk een ander vraagje
Hoe komt tie dan op zijn externe (USB) HD als zijn systeem kapot is? Want dan zal tie toch vanaf een diskette of CD moete starten. Heeft tie dan al toegang tot zijn USB schijf?
Dan mag jij me eens vertellen waar jij ziet dat de topicstarter het over een kapot systeem heeftBr@m schreef op 10 januari 2004 @ 15:38:
[...]
Heb ik gelijk een ander vraagje
Hoe komt tie dan op zijn externe (USB) HD als zijn systeem kapot is? Want dan zal tie toch vanaf een diskette of CD moete starten. Heeft tie dan al toegang tot zijn USB schijf?
The devil is in the details.
Juist.... en er zijn nog meer wegen die naar Rome leiden. Dit is wel erg basiskennis. Mijn verzoek aan de topicstarter: graag de volgende keer eerst zelf goed zoeken voordat je een topic opent. Wanneer je dit reeds gedaan hebt dan dien je dat te melden d.m.v. zoekresultaten en een uitleg waarom de gevonden oplossingen niet van toepassing waren.Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 15:28:
Copypasten, Image software etc.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dit topic is gesloten.
![]()