Als mobiele telefoon heb ik een Nokia 6220 en als mobiel netwerk heb ik T-Mobile. Nu heb ik via de internetpagina van Nokia een OTA-bericht aangevraagd met GPRS-instellingen. Als ik het OTA-bericht wil bewaren dan wordt er echter gevraagd om een PIN-code. Welke PIN-code dit is dat is mij niet duidelijk. In ieder geval niet de PIN-code van de mobiel telefoon, want die heb ik al geprobeerd. Iemand enig idee. Alvast bedankt voor de hulp...
Verwijderd
0800-7111 weet het ook niet?
de gprs instellingen kan je ook laten toesturen vanaf je my t-mobile account. Weet je iig zeker dat je de juiste instellingen hebt. Als de 6220 er niet instaat kan je ook de instellingen van een soortgelijk toestel proberen toe te sturen.
de gprs instellingen kan je ook laten toesturen vanaf je my t-mobile account. Weet je iig zeker dat je de juiste instellingen hebt. Als de 6220 er niet instaat kan je ook de instellingen van een soortgelijk toestel proberen toe te sturen.
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2004 15:31 ]
waarschijnlijk pin2, welke standaard 12345 is
Verwijderd
Op pagina 21 van je handleiding staat trouwens dat je bij je provider moet informeren naar de beschikbaarheid van die pincode bij ota berichten. Dus het staat of in je boekje wat bij je simkaart zat (in die envelop) of 08007111 weet het.
PIN2 code is echt niet standaard 12345Kippenijzer schreef op 10 januari 2004 @ 15:31:
waarschijnlijk pin2, welke standaard 12345 is
PIN2 is onbekend/niet ondersteund
beveiligingscode is 12345
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
for the record:
Elk OTA bericht krijgt een unieke pin code van vier cijfers. Dus geen pin2 of andere beveiligingscode die bij je mobiel hoort.
groeten,
Sjoerd
Elk OTA bericht krijgt een unieke pin code van vier cijfers. Dus geen pin2 of andere beveiligingscode die bij je mobiel hoort.
groeten,
Sjoerd
is het niet zo dat je sim een pincode heeft.Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 00:46:
JA dit probleem heb ik ook... Waar vindt je die code dan? Hij staat niet op de nok site.
en je mobiel zelf ook.
kijk eens in de handleiding wat de code van je mobiel is?
meestal overigens 0000
Dit is niet een pincode van je mobiel, maar een pincode om het OTA bericht te openen (en toe te passen). Op deze manier wordt voorkomen dat jij allerlei instellingen naar willekeurige personen kan sturen en op die manier hun mobiel kan ontregelen, zij hebben immers de pincode niet.
De pincode wordt (meestal) meegegeven bij de pagina waar je de aanvraag voor het bericht hebt gedaan. Ik heb het zelf ook gehad, en het kwam er op neer dat ik gewoon even moest doorlezen op de pagina.
Jij zal de instellingen van nokia.com gehaald hebben. Hier staat ook duidelijk het volgende:
De pincode wordt (meestal) meegegeven bij de pagina waar je de aanvraag voor het bericht hebt gedaan. Ik heb het zelf ook gehad, en het kwam er op neer dat ik gewoon even moest doorlezen op de pagina.
Jij zal de instellingen van nokia.com gehaald hebben. Hier staat ook duidelijk het volgende:
Gewoon even goed lezen dusNOTE! During the configuration process, you may be asked for a PIN, if so prompted please enter 6975 (Dit veranderd waarschijnlijk per aanvraag)
[..]
3. When prompted, enter the PIN Code displayed on the website, press OK.
[ Voor 3% gewijzigd door random op 08-11-2004 05:04 ]
I'm not in denial, I'm just selective about the reality I choose to accept - Calvin and Hobbes
Verwijderd
die pin-code krijg je alleen maar als je via de engelse support site naar de OTA gaat. Via de nederlandse lukt op een of andere manier niet.
Verwijderd
vraag of t-mobile die instellingen alsnof naar je toesturen.
DIe pincode krijg je aan het einde bij het ota bericht aanvragen bij nokia.com
DIe pincode krijg je aan het einde bij het ota bericht aanvragen bij nokia.com
Pagina: 1