Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Abonnement Orange

Pagina: 1
Acties:

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-10 01:20
Namens mijn vriendin (en mezlf nu ook aangezien ik het antwoord niet kon vinden)
de volgende vraag:

Wanneer je een abonemnet neemt van bv Orange, en je betaalt 20 euro per maand (of 30) is dat dan zo dat je die 20 euro helemaal kan 'verbellen' of sms'n of is het zo dat er een bedrag gewoon echt afgaat als 'abonementskosten' o.i.d?

Ik heb hier al gezocht maar kon jniks erover vinden ook op de orange site ben ik niet veel verder gekomen...

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

• Hero
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:17

Hero

Duck power!

Je kunt het hele abonnement verbellen en er gaat niets af als abonnementskosten.

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Klopt, je kunt het hele bedrag verbellen of sms'en. Bij 2call.nl bieden ze trouwens Orange abonnementen aan voor 1,25 euro per maand.

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Je moet het gewoon zien als een prepaidtegoed... je kan alles gebruiken voor wat je wil!
Al op Belcompany.nl gekeken? Gratis Orange 20 abonnement!
http://www.belcompany.nl/o2/orange/orange_free20_fset.htm

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-11 09:36

MAZZA

Barbie is er weer!

[quote] uit het belcompany topique:
De 20 euro kun je op verschillende manieren opmaken, bijvoorbeeld :

- GPRS : 14/3+2 mb (voor 6 euro per maand krijg je 2 mb, voor de overige mb's betaal je 3 euro)
- Bellen naar mobiele nummers : 71 minuten zonder aftrek van starttarief
- Bellen naar vaste nummers : 142 minuten zonder aftrek van starttarief
- SMSen : 90 smsjes