Ik heb net de Queen Greatest Video Hits 1 DVD gekregen (
), maar nu doet ie nogal vaag hier. Er zitten 3 audioinstellingen op (PCM Stereo, DTS 5.1 en Audio Commentary), en ik heb het probleem dat ik bij Stero en DTS geen geluid heb. DTS lijkt me nog wel logisch, ik heb nl helemaal geen DTS, maar Stereo zou toch gewoon moeten werken? Audio Commentary doet het wel gewoon, net als ongeveer alle andere DVD's die ik heb. WinDVD of WMP maakt hierin geen verschil.
Ik heb een Liteon DVD drive en een Creative Live! geluidskaart, maar het lijkt me sterk dat de hardware het probleem is in dit geval
Iemand een idee waarom STEREO niet werkt?
Oh, ik heb trouwens braaf gezocht e.d., en vond verschillende "dvd geluid werkt niet topics", maar dat ging zover ik kon vinden allemaal over het feit dat geluid het helemaal niet deed. Bij mij doet het geluid het alleen niet bij 1 dvd en dan weer wel bij de commentary, en dat kon ik niet terugvinden
Ik heb een Liteon DVD drive en een Creative Live! geluidskaart, maar het lijkt me sterk dat de hardware het probleem is in dit geval
Iemand een idee waarom STEREO niet werkt?
Oh, ik heb trouwens braaf gezocht e.d., en vond verschillende "dvd geluid werkt niet topics", maar dat ging zover ik kon vinden allemaal over het feit dat geluid het helemaal niet deed. Bij mij doet het geluid het alleen niet bij 1 dvd en dan weer wel bij de commentary, en dat kon ik niet terugvinden
[ Voor 20% gewijzigd door DarkX op 10-01-2004 15:13 ]
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!