Toon posts:

Processor

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Cyrix 133MHz processor die van mijn pa die wil er nu graag een Cyrix III 500 Processor in zetten. Ik heb nu de vraag of dat wel kan.:):)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ligt eraan wat voor moederbord je hebt.. de cyrix 500 is dacht ik net nieuw en is niet socket 7 (ppga ofzo).. past dus niet.

• D-RiSe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-03 19:37

D-RiSe

Kick the baby

die cyrix 500 dingen zijn socket 370 d8 ik...
paps zal dus ook een nieuw mobo nodig hebben

intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
je kunt misschien nog een intel P233MMX op de kop tikken... die is aanzienlijk sneller dan je cyrix 133..

• Theguide
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06-2025
Als je toch een nieuw mobo moet kopen voor die cyrix 500, laat heel die cyrix dan zitten en koop een duron 600 met bijpassend mobo voor een prikkie.
Dus.

Fuck me if I'm wrong, but isn't your name Gretchen?

• Digicore
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-12-2021

Digicore

Stay true to yourself!

of koop een amd K6-2 of K6-3 voor je (Super-)socket 7 bordje (K6-2 450/500 MHz moet nogwel te vinden zijn....)

"Life is like a video game with no chance to win" - ATR

• Oviparous
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
even voor de duidelijkheid:

als je een cyrix3 500 op een socket370 mamaplank wil zetten moet je denk ik ook een nieuwe kast kopen, want je hebt nu waarschijnlijk een socket7 AT moederbord, straks heb je ATX kast nodig. Misschien dat je nu ook 72pins geheugen hebt, dat past niet op je nieuwe plank dus moet je nog SDRAM DIMM's kopen, en tja die oude videokaart is dan ook zonde omdat die de performance van je nieuwe systeem nogal drukt. Ik denk niet dat het slim is om alleen die processor te vervangen, want je moet gewoon meer vervangen, en als je dan toch bezig bent kun je voor hetzelfde geld iets veel leukers kopen dan Cyrix.
Pagina: 1