Toon posts:

pc kan me cd rom drives niet meer vinden :S

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey
ik wilde een cdtje branden met Nero en toen pakte hij eerst de lege cd niet... normaal moet ik dan de pc ff uitzetten en weer aanzetten en dan doet hij het weer.. maar nu duurde het opstarten van win2k errug lang en ik probeerde weer te branden maar nu ging de brander niet eens open :S
toen heb ik ff gekeken bij deze computer maar daar zag hij geen enkele cdrom/cdbrander
wtf?? :S wat is d'r aan de hand en wat kan ik er aan doen?

• -krekel-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-11-2025
zitten alle kabeltjes in je pc wel goed?

• CaPtAiNCaRnAgE
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-06-2025

CaPtAiNCaRnAgE

conventies boven 3-laags Popla

tja....controleer ff je bekabeling en connectors, check je master/slave-instellingen en probeer anders wat andere configuraties aangaande master/slave-primary/secondary...

hoe oud is je brander en met wat voor cdtjes probeer je te fikken?

[ Voor 17% gewijzigd door CaPtAiNCaRnAgE op 10-01-2004 14:07 ]

i7 2600k | Z68A-GD65-G3 | 4 * 4 GB PC12800CL9 | MSI N470GTX Twin Frozr II | 2x Dell US 2007WFP

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ziet je bios ze nog wel? Zo nee probleempje :p

Zijn al best veel topics over geweest, maar omdat je info niet echt volledig is: [search=xp vindt cdrom niet] of [search=cdrom werkt niet]

[ Voor 6% gewijzigd door Mike Jarod op 10-01-2004 14:07 ]

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Kijk eerst maar eens bij Microsoft, er is een heel fijn KnowledgeBase artikeltje over verdwenen CD-ROM/CD-RW/DVD apparatuur onder Win2k en XP.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb niet aan de kabeltjes ofzo gezeten
hij deed in een keer vaag na het booten

vaaaaahg
Pagina: 1