[WinXP] foutmelding met alleen knoppen

Pagina: 1
Acties:

• jobo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-01 16:32
hallo

Ik heb een windows machine waar niet meer mee te werken is. In de normal modus krijg ik na het aanmelden met mijn naam en wachtwoord een scherm met twee knoppen "Ja" en "Nee". Als ik nu 1 knop aanklik, dan verschijnt altijd het aanmeld scherm weer. Er staat verder geen melding in het schermpje. In veilige modus kan ik wel inloggen op het systeem...

Wat kan hier het probleem van zijn ?

need more coffee!!!

• jobo
Graag ff de topic titel aanpassen. Het door mij ingevoerde is niet compleet zichtbaar Datgene waar het nou juist over gaat, is dus niet te zien...

sorrie

need more coffee!!!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Staat er iets in je statup-menu of je run-key? Heb je dit bij één user of alle users (bijv corrupt userprofile)?

Virussen? Scan ze hier!

• jobo
Dit doet ie bij alle users die op het systeem staan. Ik kan zelfs niet meer met administrator aanmelden. Kapotte user profiles kunnen het zowiezo niet zijn, want in veilige modus werkt het wel.

verder nog suggesties?

need more coffee!!!

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
wildhagen schreef op 10 januari 2004 @ 14:57:
Staat er iets in je statup-menu of je run-key?

• jobo
Er staat zo te zien niet in mijn startup in het register. Het laatste wat ik heb gedaan aan deze computer is windows update uitgevoerd.

need more coffee!!!

• Mike Jarod
  • Niet online
jobo schreef op 10 januari 2004 @ 16:18:
Er staat zo te zien niet in mijn startup in het register. Het laatste wat ik heb gedaan aan deze computer is windows update uitgevoerd.
Probeer eens _alles_ uit te zetten bij msconfig>opstarten?

• jobo
Helaas... Dit lost het probleem ook niet op. Ik kan gewoon niet in normale modus in mijn windows komen. :'(

need more coffee!!!

• Mike Jarod
  • Niet online
jobo schreef op 10 januari 2004 @ 16:18:
Hmm zou niet zo fijn zijn als die voor dit probleem gezorgd heeft.

Je kan proberen (heb er geen ervaring mee) om bij software een aantal windows updates te verwijderen.

Je kan hier ook een logfile van het programma HijackThis neerzetten om te kijken of er iets van spyware oid in de weg zit (lijkt me sterk in dit geval maar niet geschoten is altijd mis).

Je kan ook nog proberen je XP te repairen.
Pagina: 1