Toon posts:

Gezocht....

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een programma waar je een URL kan ingeven en dan heel de pagina (+ alle andere links) afzoekt en dan alle prentjes die hij tege komt opslaat.

Dus niet een prograam zoals HTtrack die heel de pagina met alle links erop wilt opslagen wnat dit zijn veel te veel bestanden.

Ik wil alleen dat hij alles afzoekt en dan alleen (bvb .jpg) bestanden opslaagt.

Thx

orbje

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Blackwidow is zo'n programma. Werkt nog lekker ook al zijn er nog betere programma's. Ik gebruik overwegend Blackwidow. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Topicstarter
bazs2000 schreef op 10 januari 2004 @ 12:45:
Blackwidow is zo'n programma. Werkt nog lekker ook al zijn er nog betere programma's. Ik gebruik overwegend Blackwidow. :)
En die slaagt alleen de prentjes op he ? Niets anders ?

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Die slaat alles op, het idee erachter is dat je de hele site met een instelbaar aantal deeplinks kunt downloaden en in mappen te zetten. De foto's kun je daarna heel gemakkelijk kopiëren naar een andere map. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
HTTrack kan wat jij wil afaik, alleen jpg's opslaan is daarin gewoon een optie...

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

orbje,

Ik ga je alsnog even welkom heten op GoT :)
Op GoT is het belangrijk dat je topic aan een aantal richtlijnen voldoet - kortweg kan je die als volgt samenvatten:
  • Wij vinden het belangrijk dat je zelf eerst wat uit probeert, en wat zoekt voordat je een topic opent. Aan de ene kant geeft dit ons namelijk de indruk dat je er zelf ook moeite voor wilt doen, aan de andere kant zorg je ervoor dat wij geen oplossingen voordragen die jij al lang geprobeerd hebt :P
  • Probeer in je topic zoveel mogelijk relevante informatie te geven. Denk hierbij bijvoorbeeld aan welk operating systeem je draait (Windows of Linux).
  • Kies een duidelijke topictitel. Zoals je wel begrijpt ben je niet de enige die iets zoekt, als iedereen die in Software Algemeen een programma zocht, z'n topic zo zou noemen, hadden we per dag 30 topics met als titel "Gezocht ..." en dat is niet echt handig :)
Verder - je topic spreekt van zo weinig eigen initiatief dat het dicht gaat - probeer het zelf eerst eens, en als het dan niet lukt, open dan een nieuw topic wat wel aan bovenstaande richtlijnen voldoet :)

Verder wens ik je veel plezier op GoT :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.