draytek 2200 router

Pagina: 1
Acties:

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-02 14:14
Ik heb op dit momend een sitecom dc-202 router maar als ik met emule/edonkey werkt loopt de router erg snel vast omdat deze zoveel conecties maakt. Nu kan ik mischien als ik geluk heb deze router nog terug brengen en zou dan wel voor een draytek 2200 willen gaan. Maar kan deze router dit dan wel beter want anders heeft geen zin natuurlijk ! Alvast bedankt

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:46
De draytek is beter. Maar als je casema kabel hebt kan je niet doormappen, dus krijg je een lowID.

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

• clonedonkey
hoe bedoel je precies want ik heb casema/wanadoo met de zwarte com21 modem !

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Qua connecties kan die Draytek het makkelijk aan. Ik ben nu verhuisd en nu zit ik op de Belkin van mijn huisgenoot, als ik daar dezelfde instellingen gebruik als met die Draytek loopt ie binnen no-time vast.

Over het portmap-probleem weet ik niks.

• Harkov
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Wat utbone zegt geldt alleen voor de wan connecties met de Motorola modem, aangezien je nog een oude modem hebt (lucky bastard ;)) zou je geen problemen moeten hebben met portmappen.

edit: werkwoorden blijven moeilijk

[ Voor 10% gewijzigd door Harkov op 10-01-2004 13:03 ]

• clonedonkey
oke da's allemaal wel mooi om te horen maar op hoeveel conecties kan ik emule dan zetten als ik b.v. 10 files in me download lijst heb staan ?
En ik had iets gehoord hier dat ze voor een bepaalde versie stopten met firmware en ondersteuning is dat niet deze de 2200e ? zo ja welke is dan de nieuwe ?

edit:
als ik ooit een nieuwe moden zou krijgen is er dan nog wel een manier op de poorten open te zetten door de firewall uit te zetten of via dmz te werken ofzo ?

[ Voor 25% gewijzigd door clonedonkey op 10-01-2004 14:31 ]

Verwijderd

Waarom geen Draytek 2900(nieuw)?
http://www.draytek.nl/vigor.php?show=2900

Deze heeft een zwaarder router CPU en kan dus ook meer sessies aan.

• clonedonkey
omdat deze router weer 40€ duurder is en ik de 2200e al duur zat vindt en dat is echt me maximum voor een router dus ga morgen zorgen dat ik deze in bezit krijg heb vernomen dat deze router i.s.m. emule perfect werkt somige mensen al 1 1/2 online zonder router reset !

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 22:49
clonedonkey schreef op 11 januari 2004 @ 20:07:
omdat deze router weer 40€ duurder is en ik de 2200e al duur zat vindt en dat is echt me maximum voor een router dus ga morgen zorgen dat ik deze in bezit krijg heb vernomen dat deze router i.s.m. emule perfect werkt somige mensen al 1 1/2 online zonder router reset !
De Vigor 2200E is alweer een aantal jaar op de markt. Ik heb hem nu ongeveer 2 jaar en werkt uiteraard perfect. Maar met de nieuwe en snelle ADSL verbindingen is deze router toch te traag. Hij kan bijvoorbeeld de 8/1 verbinding van demon niet aan. Vandaar dat ik nu nog op een 2/1 verbinding zit. Dus als ik jou was zou ik nog even doorsparen om toch die 2900 te halen. Dan heb je er in de toekomst ook nog wat aan.
Pagina: 1