Hoi Tweakers!
Ik zit met een probleem
. Gisteren een Creative WebCam NX gekocht.
Het was inmiddels al donker 's avonds, en met een beetje licht in me kamer werkte de camera perfect. Alleen, nu overdag schrik ik toch aardig. Als ik me Cam naar buiten richt, of naar een licht gedeelte op me kamer, krijg ik dit te zien;
GIF Formaat: Openen (100 kb)
Video: Klik hier (Windows Media player) (83 kb)
Vreem is, dat als ik de focus van de webcam verander, door aan de lens te draaien, het beeld wél ONSCHERP wordt (logisch) máár, de storing is wel weg!
Weet iemand de oorzaak van deze 'storing' ? Of wat ik er aan kan doen?
Is het misschien software matig op te lossen?
Alvast bedankt voor jullie reactie(s)!
UPDATE: Ik heb er trouwens 2 gekocht. Ook een voor een oom van me. Die heb ik nog maar niet gebracht. Op beide cam's is het beeld slecht.
Ik zit met een probleem
Het was inmiddels al donker 's avonds, en met een beetje licht in me kamer werkte de camera perfect. Alleen, nu overdag schrik ik toch aardig. Als ik me Cam naar buiten richt, of naar een licht gedeelte op me kamer, krijg ik dit te zien;
GIF Formaat: Openen (100 kb)
Video: Klik hier (Windows Media player) (83 kb)
Vreem is, dat als ik de focus van de webcam verander, door aan de lens te draaien, het beeld wél ONSCHERP wordt (logisch) máár, de storing is wel weg!
Weet iemand de oorzaak van deze 'storing' ? Of wat ik er aan kan doen?
Is het misschien software matig op te lossen?
Alvast bedankt voor jullie reactie(s)!
UPDATE: Ik heb er trouwens 2 gekocht. Ook een voor een oom van me. Die heb ik nog maar niet gebracht. Op beide cam's is het beeld slecht.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2004 11:55 ]