Toon posts:

[phpNuke7] fatal error : message_die

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, heb zonet PHPNuke v7.0
op mijn linuxmachine gezet ,
heb de juiste database aangemaakt met de juiste configuratie
( config.php ), nu als ik naar de admin.php file ga zoals je eerst moet doen ( volgens de manual ) krijg ik volgende fout ? )

Fatal error: Call to undefined function: message_die() in /var/www/html/***/intraNET/data/inside/PHPNuke/v7.0/html/db/db.php on line 88

iemand die mij kan helpen ? deze fout te verhelpen
alvast bedankt voor de input

(ps) : zeg mij indien je source moet zien.

de php dummy.

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Je databaseinstellingen zijn niet goed.

Om de preciese error te zien zou ik message_die door die vervangen in db.php op regel 88.

edit: met google vond ik dit

[ Voor 30% gewijzigd door GlowMouse op 10-01-2004 11:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
alvast bedankt,blijkbaar is er idd iets fout met de toewijzing van de masteruser die de tabel beheert ?

weet je toevalig niet hoe men kan zien, welke gebruikers er gekoppelt zijn aan 1 bepaalte tabel ?

greetz Diablo

Verwijderd

Topicstarter
als ik message_die verander naar die krijg ik dit

Parse error: parse error in /var/www/html/***/intraNET/data/inside/PHPNuke/v7.0/html/db/db.php on line 88

Fatal error: Call to a member function on a non-object in /var/www/html/***/intraNET/data/inside/PHPNuke/v7.0/html/mainfile.php on line 84

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:28

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

als ik message_die verander naar die krijg ik dit
Je kan in software niet zomaar functienamen wijzigen :X

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Topicstarter
heb database users in orde gebracht .
message_die terug geplaatst, en krijg ik dit van output ?
*** = vitale deel van de structuur.

Warning: main(language/lang-.php): failed to open stream: Onbekend bestand of map in /var/www/html/***/intraNET/data/inside/PHPNuke/v7.0/html/mainfile.php on line 189

Warning: main(): Failed opening 'language/lang-.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in /var/www/html/***/intraNET/data/inside/PHPNuke/v7.0/html/mainfile.php on line 189

Warning: get_lang(admin/language/lang-.php): failed to open stream: Onbekend bestand of map in /var/www/html/***/intraNET/data/inside/PHPNuke/v7.0/html/mainfile.php on line 204

Warning: get_lang(): Failed opening 'admin/language/lang-.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in /var/www/html/***/intraNET/data/inside/PHPNuke/v7.0/html/mainfile.php on line 204

Warning: head(themes//theme.php): failed to open stream: Onbekend bestand of map in /var/www/html/***/intraNET/data/inside/PHPNuke/v7.0/html/header.php on line 31

Warning: head(): Failed opening 'themes//theme.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in /var/www/html/***/intraNET/data/inside/PHPNuke/v7.0/html/header.php on line 31

Fatal error: Call to undefined function: themeheader() in /var/www/html/***/intraNET/data/inside/PHPNuke/v7.0/html/header.php on line 47

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:14
Tja, in P&W kunnen we hier niet veel mee.
Ga eens naar het PHPNuke support forum, of neem contact op met de makers.
In P&W leveren we ook geen ondersteuning voor software die door 3den geschreven is.

https://fgheysels.github.io/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.