Toon posts:

Asus V7700 Deluxe wil niet TV/OUT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Asusv7700 Deluxe met TV/OUT alleen krijg ik dat niet aan de gang. Als je in Display Properties bij DISPLAY kiest voor TV ipv VGA zegtie dat hij even resolutie moet changen naar 800 x 600 en moet rebooten dat gaat allemaal goed maar als je dan gereboot ben en weer bij Display kijkt staat hij nog steeds op VGA en niet op TV. Doe ik iets heel fout of is er een andere oplossing?

Help me uit hier!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:43

Exirion

Gadgetfetisjist

Windows vraagt geloof ik standaard om een reboot bij een resolutieverandering, maar dat kun je veranderen zodat ie 800x600 gewoon activeert zonder reboot. Vervolgens moet je kaart de TV aan kunnen schakelen, eventueel samen met je monitorbeeld. Ik heb nog een oude Asus TNT kaart :7, maar volgens mij moet TV CC 2000 (come.to/tvout) ook op jouw kaart werken omdat Asus op alle kaarten dezelfde Chronotel chip heeft zitten.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Ok gedownload, lijkt ook te werken, maar de gein is als ik nu een DIvX bijvoorbeeld start in me mediaplayertje zie je allemaal zwarte en witte strepen ook op me TV. TV/OUT werkte wel gewoon met Windows DeskTop amar als ik DivX uitzend is het no go!

Kan dat nah?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:43

Exirion

Gadgetfetisjist

Zelf heb ik dat probleem niet, maar het kan wel eens uitmaken of je 16-bit of 24-bit (32-bit) kleuren hebt ingesteld. Bij mij staat ie meestal op 32-bit voor Photoshoppen en films. Spelletjes gaan niet zo snel op m'n TNT'tje in 32-bits :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein