Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

t-mobile en contractverlenging toestellen een ramp?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Naja, dit is een brief die ik naar t-mobile heb gestuurd, gaarne jullie reactie of jullie dit ook meegemaakt hebben.
Geachte Heer / Mevrouw,

Ik heb in de maand oktober/november dit jaar een bericht ontvangen dat mijn contract verloopt, en een aanbod voor contractverlenging gekregen. Hierop ben ik ingegaan, en kreeg daarbij de keuze uit 4 telefoons gratis, ik heb toen besloten voor een t610 te gaan. Op 20 november ontving ik een brief waarin stond dat de t610 enige tijd niet leverbaar zou zijn, en een lijst met keuze uit andere telefoons waaruit ik zou kunnen kiezen, ik heb toen besloten voor een samsung e700 te gaan, aangezien dit een zeer populair toestel is, en veel mensen hem al hebben, en veel telecomwinkels hem adviseren. Ik heb deze wijziging toen doorgefaxt, en ik heb het papier hier nog liggen incl. berichtverzendingsformulier. Nu belde ik op zaterdag 10 januari ’04 om te vragen waar mijn telefoon bleef (het is ondertussen al 2 maanden later nl.). De klantenservice vertelde mij dat ik nog steeds in het systeem stond met als keuze een t610, en dat de t610 al reeds beschikbaar was. Naar mijns inziens zijn er dan toch fouten gemaakt, waarom als ik in het systeem nog sta voor de t610 heb ik deze dan nog niet als ik die al 2,5 maanden geleden aangegeven heb. En waarom is de t610 niet in het systeem veranderd naar de e700. Nu wist die vrouw van de klantenservice me te vertellen dat de e700 pas eind februari binnenkomt, hier werd ik ook niet echt vrolijk van, de t610 is ondertussen al niet meer echt mijn keus, en ik vroeg of een nokia 6600 wel direct leverbaar was, dat was wel zo, maar dan moest ik bij gaan betalen bij m’n 2 jarige contractverlenging, en daar heb ik weinig interesse in als ik een e700 gratis krijg. Maar ik wacht straks wel ruim 4 maanden op een nieuw toestel waarbij ik dus niet op de hoogte gehouden wordt van enige nieuwe informatie.

Al met al ben ik niet helemaal tevreden over de gang van zaken, zeker omdat een toestel als de e700 dat al geruime tijd op de markt is nog steeds niet leverbaar bij u is, terwijl mij lijkt dat u als aanbieder toch wel een paar toestellen beschikbaar zou moeten hebben. En al helemaal dat ik dan voor een gelijkwaardig toestel (de nokia 6600) bij zou moeten gaan betalen omdat ik eigenlijk gewoon op tijd een nieuwe GSM wil, en ik niet de gewenste kan krijgen omdat u hem niet op tijd kan leveren.

Gaarne uw reactie hierop.

Met vriendelijke groet,

Jaromir
en nog wat verdere contact gegevens :P

Verwijderd

Wat kan ik zeggen? Klantenservice van t-mobile is gewoon brak... Ik heb mijn abonnement genomen omdat het erg goedkoop was en de dag dat het binnen was meteen weer opgezegd.

Geen spijt van omdat het goedkoop is, maar omdat het netwerk en de klantenservice slecht zijn ben ik er weg. O2 / Orange voor mij.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:03

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nouja, een toestel niet kunnen leveren is overmacht he? Het is niet dat ze het niet willen en je eerste keuze die er nu wel is, wil jij ineens niet meer. Je bent dus ook een beetje 'picky'. Dat een ander toestel duurder is, is voor jou vervelend, maar het is niet onredelijk dat je dan een beetje moet bijbetalen natuurlijk. Ik denk dat ze je een antwoord geven dat ze het betreuren dat de levering problemen opleveren en als je mazzel hebt, krijg je dat andere toestel zonder extra te betalen.

Verder heb ik een hele positieve ervaring met contract verlenging bij T-mobile, mijn 6310 werd in no time na tekenen van het contract naar me opgestuurd.
Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 00:31:
Wat kan ik zeggen? Klantenservice van t-mobile is gewoon brak...

Geen spijt van omdat het goedkoop is, maar omdat het netwerk en de klantenservice slecht zijn ben ik er weg. O2 / Orange voor mij.
De telefonische klantenservice vind ik eigenlijk helemaal niet brak, het enige waar ze IMO enorm een zeperd hebben gemaakt is die wijziging van AV. verschillen in netwerk zijn locatieafhankelijk en op 900/1800Mhz perikelen na eigenlijk verwaarloosbaar.

[ Voor 31% gewijzigd door JvS op 10-01-2004 00:33 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

JvS schreef op 10 januari 2004 @ 00:32:
Nouja, een toestel niet kunnen leveren is overmacht he? Het is niet dat ze het niet willen en je eerste keuze die er nu wel is, wil jij ineens niet meer. Je bent dus ook een beetje 'picky'. Dat een ander toestel duurder is, is voor jou vervelend, maar het is niet onredelijk dat je dan een beetje moet bijbetalen natuurlijk. Ik denk dat ze je een antwoord geven dat ze het betreuren dat de levering problemen opleveren en als je mazzel hebt, krijg je dat andere toestel zonder extra te betalen.

Verder heb ik een hele positieve ervaring met contract verlenging bij T-mobile, mijn 6310 werd in no time na tekenen van het contract naar me opgestuurd.
[...]

De telefonische klantenservice vind ik eigenlijk helemaal niet brak, het enige waar ze IMO enorm een zeperd hebben gemaakt is die wijziging van AV. verschillen in netwerk zijn locatieafhankelijk en op 900/1800Mhz perikelen na eigenlijk verwaarloosbaar.
Heb een paar keer moeten bellen om mijn voicemail de deactiveren. Maar het bereik is gewoon belabberd. Ik heb alle netwerken al gehad behalve KPN, en dan nog een tijd terug ook. En ze waren allemaal 10x beter dan die van t-mobile qua bereik. Zelfs hier in huis is het slecht, terwijl voda / Orange e.d. het perfect doen. Ik woon niet in the middle of nowhere maar gewoon in Arnhem Zuid :)

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

JvS schreef op 10 januari 2004 @ 00:32:
Nouja, een toestel niet kunnen leveren is overmacht he? Het is niet dat ze het niet willen en je eerste keuze die er nu wel is, wil jij ineens niet meer. Je bent dus ook een beetje 'picky'.
Hmm, hier wat inside info:
Bij onze mediamarkt is de E 700 simlocked van T-Mobile al sinds eind december volop leverbaar.
Lijkt me dus juist wel dat T-Mobile hem aan het lijntje houd...
Merk ik wel vaker bij T-Mobile, een klant die eenmaal binnen is, heeft bijna geen waarde meer voor ze. Voor jou 10 anderen lijkt het wel.

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

• x-man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-09 20:28

x-man

Proud newbie!

Je kan ook beter via een (internet)telecomwinkel verlengen(heb je meestal meer keus).
Of gewoon een sim-only verlenging nemen bij T-mobile. Je betaald dan de helft van je abbo-geld.

Kan je daarvan lekker zelf een telefoon voor uitkiezen. :)

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-11 20:12
Ik heb idd mijn contract al 2x verleng door gewoon naar telecom zaak te gaan..

deze kunnen je zo vertellen welk toestel je gratis kan krijgen of eventueel wat bij te betalen....

en je krijgt hem.. (mits aanwezig) gelijk mee.... :)

RichardVos.nl

Pagina: 1