One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
www.yes2mms.nl doet zeg maar hetzelfde... zonder limit. Dus unlimited pics uppen.
Ook hier kan gehotlinked worden.
Misschien een aardige tip voor de fototweakers
* megamuch hoopt dan athlonkmf niet boos wordt
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Er is wel wat verschil. Die gallery die ik wil gaan hebben is gesorteerd op albums en niet op users of zo. Het is ook helemaal niet als showcase maar hulpmiddel voor GOT. Maar laten we andere siteschecks maar bij die aparte topic houden OK?megamuch schreef op 09 januari 2004 @ 23:47:
hmm.. misschien klinkt dit als spam (heb de site zelf in elkaar geflanst) maareuh...
www.yes2mms.nl doet zeg maar hetzelfde... zonder limit. Dus unlimited pics uppen.
Ook hier kan gehotlinked worden.
Misschien een aardige tip voor de fototweakers![]()
* megamuch hoopt dan athlonkmf niet boos wordt
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
* megamuch agrees en wenst athlonkmf veel succesathlonkmf schreef op 09 januari 2004 @ 23:52:
[...]
Er is wel wat verschil. Die gallery die ik wil gaan hebben is gesorteerd op albums en niet op users of zo. Het is ook helemaal niet als showcase maar hulpmiddel voor GOT. Maar laten we andere siteschecks maar bij die aparte topic houden OK?
vraagje, waarom alleen bepaalde types van camera's? Waarom mag ik niet posten met mijn fuji finepix a202 camera?
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Omdat het nog een pilot is. Ik wil even kijken hoeveel de gemiddelde file-usage en verkeer wordt, zodat ik de serverinstellingen kan bijstellen. (en ik niet in een uurtje alle cameratypes kan intikkenmegamuch schreef op 09 januari 2004 @ 23:54:
[...]
* megamuch agrees en wenst athlonkmf veel succes
vraagje, waarom alleen bepaalde types van camera's? Waarom mag ik niet posten met mijn fuji finepix a202 camera?
dan kan ik m'n steentje ook bijdragen.
DoneRSP schreef op 10 januari 2004 @ 00:09:
Gelieve de "G" serie van Canon ook toe te voegen? G1 / G2 / G3 / G5
dan kan ik m'n steentje ook bijdragen.
Bij de meeste digicams kan je de lens niet zo makkelijk wisselen heAzrael schreef op 10 januari 2004 @ 00:17:
Hm ja, kan nou wel foto's gaan uppen, maar het maakt nogal wat uit of ze met een wokkie tokkie of met een L lens zijn gemaakt, om nog maar te zwijgen van het diafragma..
Hetzelfde kan je ook zeggen bij al die "welke cam moet ik kopen"-topics waar andere users hun foto's laten zien., de uiteidnelijke gebruiker moet dan maar zelf kunnen beoordelen of het komt door verkeerde instellingen of door verkeerde cam.
En natuurlijk zijn de comments-mogelijkheden er niet voor niets
In mooiste geval zal zijn dat de "welke cam moet ik kopen" sterk wordt verminderd omdat mensen op de gemaakte foto's afgaat.
Wat op GOT dan enkel besproken hoeft te worden is over de technische zaken.
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
De album daarvoor zit er gewoon bij.Marc H schreef op 10 januari 2004 @ 00:28:
en de 10D?
Ik ga nu offline.
ALs mensen mij even kunnen helpen met die albums door de info van de cams hier te plaatsen (zodat ik ze niet zelf hoef over te tikken)
Dan zal ik het zeer waarderen
ZOiets dus:
Minolta Z1
3.34 Megapixels
38 mm - 380 mm (10x) F2.8 - F3.5
Storage Type: SD/MMC
110 x 78 x 80 mm 411 g
6.29 Megapixels
n.v.t.
Compactflash I+II, microdrive compatible
150 x 107 x 75 mm 875 gr. incl accu
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Je zou dan bijna beter per lens+cam kunnen gaan invoeren, alleen dan wordt het natuurlijk wel een behoorlijke lijst....
Om nog maar te zwijgen over flitser gebruik enzo, een foto gemaakt met de ingebouwde flitser is overgelijkbaar met een foto die gemaakt is met behulp van een canon EX serie of een Metz e.d., al was het alleen al maar om de mogelijkheid om het flitslicht te laten boucen....
[ Voor 5% gewijzigd door Le Mol op 10-01-2004 02:44 ]
Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere
Le Mol schreef op 10 januari 2004 @ 02:38:
En toch vind ik eigenlijk dat je een DSLR 300D/10D/D30/eva. foto eigenlijk niet zomaar kan plaatsen ter vergelijking, immers je foto hangt niet zo zeer af van je camera (de huidige DSLR's zijn allemaal instaat om sublieme fotos af te leveren) maar het is de lens met haar instellingen die de looks van de foto bepalen. Een 300D kitlens foto is altijd anders als een foto gemaakt met een fikse telelens om maar eens een extreem voorbeeld te geven....
Je zou dan bijna beter per lens+cam kunnen gaan invoeren, alleen dan wordt het natuurlijk wel een behoorlijke lijst....
Om nog maar te zwijgen over flitser gebruik enzo, een foto gemaakt met de ingebouwde flitser is overgelijkbaar met een foto die gemaakt is met behulp van een canon EX serie of een Metz e.d., al was het alleen al maar om de mogelijkheid om het flitslicht te laten boucen....

Een SLR moet je niet meenemen, tenzij je het voor elkaar krijgt om alle SLR's met een vergelijkbare lens mee te laten doen. En natuurlijk zonder flitser en met enigzinds vergelijkbare instellingen.
Ik zelf werk met een kelvin-waarde op RGB-profiel, denk niet dat er veel zijn die dezelfde waarden instellen als ik doe. Custom functions doen gelukkig al minder mee
Als je het dan toch wilt doen, mag ik dan de 50mm f1/1.8 voorstellen? Dan heb je Canon + Nikkorfittingen alvast te pakken
Wat voor foto's wil je hebben dan met die lens eigenlijk? Zo iets? Hmm slecht voorbeeld, dit is met 420EX flitser, heb zo ff snel niks anders liggen denk ik.
[ Voor 19% gewijzigd door Floor-is op 10-01-2004 04:12 ]
Bericht hierboven
- goed initiatief
- jammer dat de nadruk niet meer op stock fotografie wordt gelegd. dat zou pas fijn zijn
Voor stock fotografie zijn er www.fotki.com en www.pbase.com, het heeft weinig zin als ik daar ook aan meedoet. Zoveel space and bandbreedte heb ik nou ook weer niet.RSP schreef op 10 januari 2004 @ 11:33:
overigens:
- goed initiatief
- jammer dat de nadruk niet meer op stock fotografie wordt gelegd. dat zou pas fijn zijn
Ik heb inderdaad ook al twijfels met DSLRs, maar zoals ik al zei. Nu is echt het doel voor mij om te kijken of er genoeg animo voor is, en om de max upload/max storage per user-ratio te tweaken.Floris schreef op 10 januari 2004 @ 04:03:
[...]
[afbeelding]
Een SLR moet je niet meenemen, tenzij je het voor elkaar krijgt om alle SLR's met een vergelijkbare lens mee te laten doen. En natuurlijk zonder flitser en met enigzinds vergelijkbare instellingen.
Ik zelf werk met een kelvin-waarde op RGB-profiel, denk niet dat er veel zijn die dezelfde waarden instellen als ik doe. Custom functions doen gelukkig al minder mee
Als je het dan toch wilt doen, mag ik dan de 50mm f1/1.8 voorstellen? Dan heb je Canon + Nikkorfittingen alvast te pakken
Wat voor foto's wil je hebben dan met die lens eigenlijk? Zo iets? Hmm slecht voorbeeld, dit is met 420EX flitser, heb zo ff snel niks anders liggen denk ik.
De foto's die nu worden ge-upload helpen natuurlijk al een beetje.
Foto's zoals

en

Geven wel een goed beeld van wat de camera kan (natuurlijk moet de user ook een beetje commentaar geven)
Ik zie ook niet dat je geregistreerd staat. Veel mensen hebben inderdaad een probleem. SOmmigen kunnen gewoon reggen, anderen niet. Vreemd... wat is je nick? dan stel ik het handmatig bij.
[ Voor 31% gewijzigd door kmf op 10-01-2004 12:51 ]
Probeer maar gewoon in te loggen. Ik zal later even kijken waar het aan ligt. Nu ben ik bezig de code een beetje te hacken zodat er automatisch bbcode gegenereerd kan worden. Werkt nog niet helemaal goed...
En done
Nu krijg je een coole bbcode per plaatje dat je direct kan copy and lijmen hier
1
2
| [url=http://gallery.kmfstudio.com/dsample/displayimage.php?pos=-129] [img]http://gallery.kmfstudio.com/dsample/albums/userpics/10006/normal_pict0011aa.jpg[/img][/url] |

[ Voor 43% gewijzigd door kmf op 10-01-2004 13:20 ]
Misschien moet ik later even maar met phpBB gaan integreren, misschien werkt die registercode daar beter
[ Voor 45% gewijzigd door kmf op 10-01-2004 13:11 ]
Verwijderd
Rate this picture (No vote yet)!
Wat is hier de bedoeling van? Moeten we de kwaliteiten van de fotograaf beoordelen of de kwaliteiten van de camera? Even een voorbeeldje:
Deze foto is een duidelijk geval van iemand die 's nachts even een snapshot heeft genomen (no offense intended), maar om de kwaliteit nou te kunnen beoordelen... Idd weinig ruis, das positief. Wel weer veel CA. De kwaliteit van de fotograaf laat hier echter wel te wensen over. Kortom hoe moet ik nu stemmen?
Die "rate this picture"feature weet ik nog niet zeker of het bij de doelstelling van deze gallery past.Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 13:19:
Even vraagje over de volgende opmerking bij de foto's:
Rate this picture (No vote yet)!
Wat is hier de bedoeling van? Moeten we de kwaliteiten van de fotograaf beoordelen of de kwaliteiten van de camera? Even een voorbeeldje:
Deze foto is een duidelijk geval van iemand die 's nachts even een snapshot heeft genomen (no offense intended), maar om de kwaliteit nou te kunnen beoordelen... Idd weinig ruis, das positief. Wel weer veel CA. De kwaliteit van de fotograaf laat hier echter wel te wensen over. Kortom hoe moet ik nu stemmen?
Ik zit er wel aan te denken om het te veranderen in "was this picture usefull to you?" zodat in ieder geval duidelijk is dat het niet om de kwaliteit van de fotograaf, maar om de kwaliteit van de camera.
Met die foto wordt getoond dat de Noise reduction van de Z1 goed werkt, maar er veel CA is (bij die setting) dus kan het als redelijk "useful" worden aangekaart.
Als je een camera mist: geef dan de cameranaam aan en extra info daarover, zoalsVerwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 13:23:
ik mis de Fuji FP s602zoom! nou kan ik niks uploaden!
3.34 Megapixels
38 mm - 380 mm (10x) F2.8 - F3.5
Storage Type: SD/MMC
110 x 78 x 80 mm 411 g
dan maak ik de album aan.
Verwijderd
3.1 million effective pixels
1/1.7 " SuperCCD III
iso rating 160, 200, 400 (higher at 1280 x 960)
zoom 35 mm - 210 mm (6 x)
aperture F2.8 - F3.1 / F11
Shutter 15sec-1/10ksec
storage SmartMedia & Compact Flash Type I or II
LCD 1.8 "
macro focus 1 cm
121 x 82 x 97 mm 590 g

zo genoeg
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2004 13:49 ]
Verwijderd

Olympus c-740 Ultra Zoom
Effective pixels 3.14 million
Zoom wide (W) 38 mm
Zoom tele (T) 380 mm (10 x)
Macro focus range 3 cm
Min shutter 16 sec
Max shutter 1/1000 sec
Storage types xD Picture Card
Weight (inc. batteries) 340 g (12 oz)
Dimensions 108 x 66 x 69 mm
zo, dat lijkt me voldoende
Dus dat zou betekenen dat je of alleen maar crops kan plaatsen zonder al te vreselijke compressie of de bende moet zodanig moet comprimeren om onder die ene MB uit te komen dat er van de kwaliteit van de foto weinig meer te zeggen is?De huidige instellingen zijn max 1MB per foto, max 3072 width/height en elke user krijgt 5 MB ruimte.
of dat zal betekenen dat mensen niet een paar dozijn aan foto's uploaden en goed moeten kijken welke foto's ietszeggends zijn.Raymond v/d H schreef op 10 januari 2004 @ 14:20:
[...]
Dus dat zou betekenen dat je of alleen maar crops kan plaatsen zonder al te vreselijke compressie of de bende moet zodanig moet comprimeren om onder die ene MB uit te komen dat er van de kwaliteit van de foto weinig meer te zeggen is?
Maar ik zei al. momenteel wordt er even gekeken wat de gemiddelde gebruiker aan foto's verbruikt en hoeveel leden er komen. Dan kan ik het nog aanpassen.
Phreakathlonkmf schreef op 10 januari 2004 @ 12:51:
[...]
Ik zie ook niet dat je geregistreerd staat. Veel mensen hebben inderdaad een probleem. SOmmigen kunnen gewoon reggen, anderen niet. Vreemd... wat is je nick? dan stel ik het handmatig bij.
phreak is een andere user van GOT, dus niet zo handig als je die nick neemt.
Ik heb jouw nick naar G-Phreak veranderd
2.11 Megapixels
36 mm - 108 mm (3x) F2.6 - F4.7
Storage Type: Compact Flash (Type I)
88 x 65 x 38 mm 215 g
Deze graag als album
done
Ohja, foto van de camera in kwestie, aangezien elke camera dat heeft staan als "album voorkant" zeg maar ;): klik.
[ Voor 67% gewijzigd door MarcoC op 10-01-2004 15:53 ]
Verwijderd
btw, je hebt in het album als commentaar bij de boom gezet dat "het" lucht veel ruis vertoont. Die ruis is door de compressie gekomen want het origineel is totaal ruis-loos
Dit geeft een verkeerde indruk van de foto want het origineel is perfect (2800x2100 veel MB)
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2004 18:27 ]
Verwijderd
voor geinteresseerden: hij zal zo wel op de site worden geplaatst door athlonKMF
Verwijderd
En besteed ook even wat aandacht aan m'n vorige post s.v.p.
Die fotoVerwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 19:11:
ik heb een purple fringing test foto gepost van mn olympus 740 UZ. geen PF dus (gelukkig)
voor geinteresseerden: hij zal zo wel op de site worden geplaatst door athlonKMF
heeft helemaal niet veel contrasten, daarom zal er ook geen CA optreden. ALleen bij sterke contrast (zwart/wit) zal er CA zijn. Was het een witte lucht geweest dan kon je dat wel goed gebruiken om het CA-gehalte aan te tonen. Wat er nu is kan dus niet echt gebruikt worden. Helaas zal deze dus ook weggehaald worden na een tijdje.
[ Voor 12% gewijzigd door kmf op 11-01-2004 18:22 ]
Hmm.. dan kan ik het maar beter weghalen, want het was wel de bedoeling dat er onbewerkte (originele) foto's worden getoond en daar hoort compressie ook bij.Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 18:19:
heyz.. je hebt nu mn boom als camera-pic gezet.. ik up ff een foto van de cam voor de voorkant
btw, je hebt in het album als commentaar bij de boom gezet dat "het" lucht veel ruis vertoont. Die ruis is door de compressie gekomen want het origineel is totaal ruis-loosen het is DE lucht (het staat zo knurftig)
Dit geeft een verkeerde indruk van de foto want het origineel is perfect (2800x2100 veel MB)
En met de andere foto's weet ik niet echt welke eigenschap je er mee wilt aantonen? want nogmaals: die gallery is bedoeld om de kwaliteit van de camera aan te geven onder normale omstandigheden. Aan "mooie foto's" heb je dan niet veel, zeker niet als het bewerkt is.

[ Voor 40% gewijzigd door kmf op 11-01-2004 18:22 ]
Alleen krijg ik ook geen bevestigings mail terug....

Whatever.
Verwijderd
Olympus C700UZ
2.1 MegaPixels
38 - 380mm (10x) f2.8- f3.5 / f8
Shutter speed 16 sec - 1/1000 sec
Flash Pop-up (flip-up)
Lens thread 55 mm with optional adapter
Electronic viewfinder (0,55" LCD)
Storage: SmartMedia
Dimensions: 108 x 76 x 78 mm / 340g
Battery: 4 AA

Donemeendering schreef op 10 januari 2004 @ 22:36:
Ik zou ook graag een aantal foto's willen plaatsen op je board.
Alleen krijg ik ook geen bevestigings mail terug....
sorryVerwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 22:50:
ok ik zal mn testfoto herhalen als de lucht WEL wit is
DoneVerwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 22:52:
Nieuwe cam entry graag
Olympus C700UZ
2.1 MegaPixels
38 - 380mm (10x) f2.8- f3.5 / f8
Shutter speed 16 sec - 1/1000 sec
Flash Pop-up (flip-up)
Lens thread 55 mm with optional adapter
Electronic viewfinder (0,55" LCD)
Storage: SmartMedia
Dimensions: 108 x 76 x 78 mm / 340g
Battery: 4 AA
[afbeelding][afbeelding]
---
Ik ben nu aan het proberen om een forum te maken op die site voor zulke problemen...
[ Voor 5% gewijzigd door kmf op 10-01-2004 23:20 ]
Verwijderd
Verwijderd
Tnx. Het wachten is op mijn bevestigings email.
@athlonkmf: Het lijkt me niet de bedoeling foto's voorzien van een watermerk te plaatsen van de camera's? Die van de Olympus c-740 Ultra Zoom is toevallig voorzien van Steve's Digicams
@knuppelhout: das zeker leuk, maar de grootste verbetering zal je zien bij het printen (meer megapixels)
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2004 23:38 ]
Nope dat is inderdaad niet de bedoeling. Ik zal dat even weghalen.Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 23:36:
[...]
@athlonkmf: Het lijkt me niet de bedoeling foto's voorzien van een watermerk te plaatsen van de camera's? Die van de Olympus c-740 Ultra Zoom is toevallig voorzien van Steve's Digicams
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Verwijderd
idd, maar het doel van die hele site is toch min of meer het vergelijken van de verschillende cams... en dat kan ik nou gaan doen. perfect dus. hulde!Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 23:36:
[...]
Tnx. Het wachten is op mijn bevestigings email.
@knuppelhout: das zeker leuk, maar de grootste verbetering zal je zien bij het printen (meer megapixels)
Verwijderd
@Spider.007: dat is dan ook indirekt je antwoord IMHO.Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 23:56:
[...]
idd, maar het doel van die hele site is toch min of meer het vergelijken van de verschillende cams... en dat kan ik nou gaan doen. perfect dus. hulde!
Gewoon een eenvoudige side-by-side vergelijking van de camera's van echte gebruikers in het veld
@knuppelhout: hulde zeker
@athlonkmf: misschien ben ik wat ongeduldig maar gezien het aantal mensen die geen bevestigings email hebben gekregen: ik heb er ook geen een gehad (met m'n yahoo account- Ik kan op dit moment niet m'n normale email gebruiken aangezien m'n IP adres onlangs gewijzigt is en ik zit te wachten tot de DNS het door heeft.)
Ik heb gemerkt dat de server wat kuren heeft met email. Ik heb handmatig iedereen actief gemaakt. je kan gewoon inloggen met je account nu.Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 00:03:
[...]
@athlonkmf: misschien ben ik wat ongeduldig maar gezien het aantal mensen die geen bevestigings email hebben gekregen: ik heb er ook geen een gehad (met m'n yahoo account- Ik kan op dit moment niet m'n normale email gebruiken aangezien m'n IP adres onlangs gewijzigt is en ik zit te wachten tot de DNS het door heeft.)
en heoveel camera's zijn er die NIET door dpreview of andere sites zijn gereviewed? Of waarvan de foto's zijn genomen onder meest kritische omstandigheden?Spider.007 schreef op 10 januari 2004 @ 23:50:
Ik heb het hele topic gelezen; maar begrijp nog steeds niet wat dit project voor meerwaarde biedt boven reviews en testfotos van standaard objecten zoals deze bijvoorbeeld door dpreview worden gepost?
De meerwaarde zal moeten zijn dat hier gebruikers (die misschien niks anders kunnen dan point & shoot) kunnen laten zien hoe een camera presteerd. En niet in een studio, of een land waar er altijd zon is. Of door de hand van iemand die echt goed met een camera kan omgaan.
Hoe goed een fotograaf ook is, hij kan met een Trust webcam geen ruisvrije nightshot maken. Of ie dat gaat fotosoepen weet ik niet, ik vertrouw er dus op dat zij dat niet gaan doen.Is er op GoT daadwerkelijk zo'n grote behoefte om lange-termijn hosting te voorzien met diensten als picservers en theforumisdown ed. Hoe wordt bepaald of een foto mooi is door de camera of misschien door de fotograaf met Photoshop
En met de EXIF-gegevens kunnen die instellingen gezien worden.
Verwijderd
Juistathlonkmf schreef op 11 januari 2004 @ 00:52:
[...]
...
De meerwaarde zal moeten zijn dat hier gebruikers (die misschien niks anders kunnen dan point & shoot) kunnen laten zien hoe een camera presteerd. En niet in een studio, of een land waar er altijd zon is. Of door de hand van iemand die echt goed met een camera kan omgaan.
Normale foto's genomen door normale gebruikers. Geen strak blauwe luchten, geen mierenneukerij met specificatie's en pixeldoodheid. Gewoon foto's van gebruikers voor (toekomstige) gebruikers in het veld
Verwijderd
Sorry, misschien was ik niet duidelijk met wat ik bedoelde, een limiet van x MB (of x foto's) per user lijkt mij ook noodzakelijk, maar ik bedoelde dat het limiet van 1 MB per foto onhandig is met de huidige aantallen megapixels. Het zou de kwaliteit van een foto van een F828 terugzetten naar die van een A40, qua grootte & ruis. Of je zou de foto enorm moeten croppen, wat me natuurlijk ook niet de bedoeling lijkt.of dat zal betekenen dat mensen niet een paar dozijn aan foto's uploaden en goed moeten kijken welke foto's ietszeggends zijn.
Maar ik zei al. momenteel wordt er even gekeken wat de gemiddelde gebruiker aan foto's verbruikt en hoeveel leden er komen. Dan kan ik het nog aanpassen.
Tja. ik kan natuurlijk wel een uploadlimiet van 10MB per plaatje of zo kunnen geven, maar ik vraag me dan af of er geen timeouts en andere problemen komen dan.Raymond v/d H schreef op 11 januari 2004 @ 13:41:
[...]
Sorry, misschien was ik niet duidelijk met wat ik bedoelde, een limiet van x MB (of x foto's) per user lijkt mij ook noodzakelijk, maar ik bedoelde dat het limiet van 1 MB per foto onhandig is met de huidige aantallen megapixels. Het zou de kwaliteit van een foto van een F828 terugzetten naar die van een A40, qua grootte & ruis. Of je zou de foto enorm moeten croppen, wat me natuurlijk ook niet de bedoeling lijkt.
Wat is een redelijke size-limiet/foto volgens jou dan?

Ik heb gemerkt dat die bruingrijze theme problemen opleverde bij sommige browsers. Hebben andere mensen daar last van gehad?
[ Voor 65% gewijzigd door kmf op 11-01-2004 15:44 ]
Ik heb niets gemerkt met Mozilla Firebird 0.7.athlonkmf schreef op 11 januari 2004 @ 15:34:
test [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik heb gemerkt dat die bruingrijze theme problemen opleverde bij sommige browsers. Hebben andere mensen daar last van gehad?

Nikon Coolpix 885
1/1.8-inch Interline CCD
Total pixels 3.37 million
Effective pixels 3.21 million
3x Zoom-Nikkor; f = 8-24mm (35mm camera format equivalent to 38-114mm); f/2.8-4.9; 9 elements in 8 groups
Whatever.
meendering schreef op 11 januari 2004 @ 19:36:
Deze album mag er ook bij:
[afbeelding]
Nikon Coolpix 885
1/1.8-inch Interline CCD
Total pixels 3.37 million
Effective pixels 3.21 million
3x Zoom-Nikkor; f = 8-24mm (35mm camera format equivalent to 38-114mm); f/2.8-4.9; 9 elements in 8 groups
album is gepost
Verwijderd
Thnx.
Vind het wel een goed idee eigenlijk, ben nl. op zoek naar een opvolger voor mijn huidige camera. Ik wacht nog even af wat Nikon op de markt gaat zetten. Momenteel ben ik erg gecharmeerd van de Coolpix 4500 & 5700.
Whatever.
Dit topic is gesloten.