Toon posts:

wachtwoord

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn computer opstart wordt mij elke keer gevraagt naar een wachtwoord, dit wil ik niet ik ben enige gebruiker en had toch al geen wachtwoord.. hoe verwijder ik dit, zodat mijn computer gewoon gelijk opstart.. ik gebruik XP!
dank

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Dat kan je bijna zeker instellen op het configuratiescherm bij de useraccounts :)

code:
1
control userpasswords2

draaien, en 'users must enter a password to....' uitvinken :)

Nog welkom op GoT! Dat je maar een leuke tijd mag hebben hier :)

[ Voor 58% gewijzigd door G33rt op 09-01-2004 23:44 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:35
TweakUI van de Microsoft Powertoys gebruiken. Daarmee kan je instellen dat je automatisch in wilt loggen :)

The devil is in the details.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 16:24
Zo uit me hoofd, heb geen Xp.

rechtermuisknop op deze computer, eigenschappen, en dan staat daar ergens iets van gebruikers ofzo, probeer ff alle tabbladen.

En dan staat daar op een geven moment een paar acounts, en daar boven kan je een vinkje zetten, 'niet om passwoord vragen voor deze gebruiker', of iets in die richting. Kijk zelf maar eventjes :)

edit: arjants, neplink plaatsen, hoe lame :/

[ Voor 9% gewijzigd door Icey op 09-01-2004 23:47 ]

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb 1x gezocht in de search op automatisch aanmelden XP en zag de oplossing gelijk al.

Beetje overbodig om hier een topic over te openen naar mijn mening :/

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Lijkt me duidelijk, even zoeken en je vindt dit best wel terug ;)

offtopic:
arjants: je kan met de tag [search=zoekwoorden] direct naar de serach verwijzen, da's een stuk sneller.

Toevoeging: als je de volgende keer een vraag stelt, kijk dan even in de policy (voor WOS is dat Windows Operated Systems - Policy), te topictitel is bijvoorbeeld vrij summier en beschrijft je probleem niet echt.

[ Voor 38% gewijzigd door Rafe op 09-01-2004 23:51 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.