Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Sony Ericsson T100 - EMS bericht verzenden

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Iemand enig idee hoe je een "EMS-bericht" met plaatje met de Sony Ericsson T100 naar iemand kan verzenden. Ik heb zowat alle functies al uitgeprobeerd, maar no go. Volgens diverse berichten op internet zou het mogelijk moeten zijn met de ingebouwde afbeeldingen die er al standaard in zitten.

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11 21:36

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Ehh? De FAQ heeft een itempje Hoe voeg ik een afbeelding toe aan mijn SMS-bericht? die spreekt over de #-toets ingedrukt houden.

Bij mijn Ericsson R600 was dat ook zo en daar stond het gewoon in de handleiding en ik neem maar even aan dat je die al gelezen hebt. Wat gebeurt er precies als je # ingedrukt houdt bij jou?

|_____vakje______|

Verwijderd

Topicstarter
CyberSnooP schreef op 10 januari 2004 @ 00:40:
Ehh? De FAQ heeft een itempje Hoe voeg ik een afbeelding toe aan mijn SMS-bericht? die spreekt over de #-toets ingedrukt houden.

Bij mijn Ericsson R600 was dat ook zo en daar stond het gewoon in de handleiding en ik neem maar even aan dat je die al gelezen hebt. Wat gebeurt er precies als je # ingedrukt houdt bij jou?
In eerste instantie gebeurde er niets. Na het *iets langer* ingedrukt houden van de # -toets verschijnt er een nieuw menu, met daarin de optie "object invoegen" ofzo. Dank.

Verwijderd

Topicstarter
Weet je toevallig ook hoe je het standaardgeluidje uit kan zetten wat afgespeeld wordt als je je telefoon aanzet en eventueel na het intoetsen van de code?
Of hoort dat soms bij dat standaard-logo?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-11 23:44

Korakal

Up up up!

sinaasappelsap, gebruik ajb de search / google / etc. Dit is best te vinden.

Dit topic is gesloten.