Toon posts:

Probleem met Logitech Cordless Optical Wheelmous

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn optische logitech muis beweeg tijdens het opstarten van mijn PC bevriest de PC. Het enige dat overblijft is een restart.
Wie heeft een idee over hoe dit wordt veroorzaakt en wat ik er aan kan doen.

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-05 10:26
Mmm...

Welke logitech muis heb je precies?
Welk operating system draai je? Wat zijn de verdere specificaties van je PC, cpu, ram, videokaart...

Krijg je hetzelfde effect als je in Safe mode opstart?
Als dit wel normaal doorloopt, kies dan voor systemrestore.

Drivers updaten/downgraden?

Werkt je keyboard wel in Windows? Zoja, ga dan eens naar je eigenschappen van je computer en zet de optie uit dat je computer reboot bij een blauw scherm. Hier kan je veel uit achterhalen.

Gebeurd er hetzelfde als je de muis in de PS2 poort stopt, of in een andere USB poort?

Wat heb je gedaan qua software/drivers voordat dit probleem ontstond?

Ik schud deze zo binnen 30 seconden uit m'n mouw.. kan je nagaan als jij ff goed had nagedacht ;)

57696520646974206c65657374206973206e657264

Verwijderd

Topicstarter
Allereerst vind ik je conclusie dat ik zelf eerst wel ff wat beter had kunnen nadenken wat voorbarig.
Ik dacht dat voordat ik alles zou opsommen misschien wel iemand met een doeltreffende oplossing kwam aandragen (zal wel te simpel gedacht zijn bij computerprobleempjes)
Maar goed..........
Ik heb een Logitech cordless desktop deluxe optical.
Windows XP+SP1, Intel P4 2,8 gh, 512 mb ram, Vdeio GF4 Ti4600 Ultra TD drivers 52.16, directx 9b
In de safe mode start de computer door bij beweging van de muis.
Ik heb de oude drivers gedeinstalleerd en de nieuwste gedownload bij Logitech
De aansluiting zat eerst in de PS2 poort en nu in een USB poort.
Ik krijg geen blauw scherm, de computer bevriest als ik de muis beweeg tijdens het opstarten.
Wat had ik nog meer kunnen/moeten doen?