Toon posts:

Ik ben sndVol32.exe kwijt

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn geluidsinstellingen wil wijzigen kan dit niet meer, dit komt omdat ik volgens de foutmelding sndVol32.exe mis. Als ik hem zoek vind de computer hem wel, namelijk in "C:\WINDOWS\I386", en niet met de extentie ".exe" maar .CH, .EX en .HL. Verder vind hij niets.. Ik iemand mij helpen met het oplossen van dit probleem? ik kom er zelf niet meer uit!

bij voorbaat dank

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-05 08:13
met expand.exe kan je die sndvol32.ex_ omzetten naar sndvol32.exe

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Sounddrivers opnieuw installen.

[ Voor 6% gewijzigd door sdomburg op 09-01-2004 23:10 ]

• Hahn
  • Nu online
sndvol32.exe staat bij mij in System32, ik heb de map I386 niet eens (Windows XP). Misschien dat je die bestanden die je hebt gevonden kan renamen :)

The devil is in the details.

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-05 08:13
renamen zal niet gaan. de ex_ wil zeggen dat ze gecompressed zijn

[ Voor 3% gewijzigd door Mayco op 09-01-2004 23:12 ]

Verwijderd

ffies terugplaatsen via je cd tje :), en maby is er iemand wel zo lief om sndVol32.exe ffies ergens voor je te plaatsen, of te mailen

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2004 23:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
wat bedoel je met expand.exe???
dit gaat mijn verstand te boven... en in welke map moet sndvol32 staan?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 23:18:
wat bedoel je met expand.exe???
dit gaat mijn verstand te boven... en in welke map moet sndvol32 staan?
lees de bovenstaande berichten even, dan weet je het! t antwoord staat er gewoon.

• Hahn
  • Nu online
Hier staat mijn sndvol32.exe, als het goed is moet die in je System32 map staan in de Windows folder :)

The devil is in the details.

Verwijderd

start > uitvoeren > CMD

expand C:\WINDOWS\I386\sndvol32.ex_ C:\WINDOWS\System32\

Al doet de folder C:\WINDOWS\I386\ vermoeden dat op de een of andere manier jij je Windows NT/W2K/XP Setupfiles van de CD daar hebt staan?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2004 23:40 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

flatbeat,

Welkom op GoT :)
Zie bovenstaande reacties - verder zou ik je willen vragen voortaan iets meer moeite te doen voordat je een topicstart.

Zoals je hebt gelezen toen je je registreerde in de Registratievoorwaarden en faq, vinden we het op GoT erg belangrijk dat je voordat je een topic opent, zelf eerst even wat moeite doet. Zoek bv. even rond, en probeer een en ander - neem dit dan ook even op in je topicstart. Reageer ook zo als iemand je een suggetie geeft - als je die niet helemaal snapt, kijk dan eerst even ofdat je er misschien achter kan komen wat diegene bedoelde :)

Verder zien we graag dat je een goede topic titel kiest, denk hierbij vooral aan het feit dat in Windows Operated Systems het verplicht is om je OS tussen vierkante haakjes te zetten (zoals je bij bijna alle andere topics ook ziet ;) )

Dit topic gaat verder dicht - er zijn al een boel tips en hints gegeven, ga daar eerst eventjes mee aan de slag, lukt het je daarna nog niet, open dan gerust een nieuw topic, maar let dan wel op dat het aan bovenstaande eisen voldoet :)

Veel plezier op GoT :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.