Toon posts:

Mijn 5900 XT loopt telkens vast

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de 5900 XT van Club3D en ik krijg regelmatig een blauw scherm te zien, ik heb het idee dat dit door de hitte komt hij is namelijk ide 48 en als ik een spel speel 62 graden.
hoort deze kaart dat aan te kunnen of is de hitte dan echt mij probleem?

en hoe kan ik dat oplossen? ik heb nu 1 case fan en er nog een tweede bijgekocht
die ik nog moet aansluiten maar ik ben bang dat het niet genoeg is

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 22:46:
Ik heb de 5900 XT van Club3D en ik krijg regelmatig een blauw scherm te zien, ik heb het idee dat dit door de hitte komt hij is namelijk ide 48 en als ik een spel speel 62 graden.
hoort deze kaart dat aan te kunnen of is de hitte dan echt mij probleem?

en hoe kan ik dat oplossen? ik heb nu 1 case fan en er nog een tweede bijgekocht
die ik nog moet aansluiten maar ik ben bang dat het niet genoeg is
kan je dit niet in 5900xt ervaringen topic plaatsen? :/

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:03
Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 22:48:
[...]

Zeur niet gast :O en post nuttige info ofzo, dat bepaalen de modjes wel of het daar moet of niet

Ik denk niet echt dat het aan de hitte ligt...
Heb je hem niet naar een 5950 ultra geflashed etc... anders probeer eens andere drivers etc... probeer hem ook eens te onderklokken en kijk of het probleem zich dan nog voordoet.

[ Voor 40% gewijzigd door STIMPPYYY op 09-01-2004 22:52 ]

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 20:48
molex connector wel aangesloten ? :P
hitte lijkt mij trouwens niet het probleem ;)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-08 20:23
Videokaarten kunnen heel wat hitte aan, 80°C is eigenlijk niks, daar moet ie best tegen kunnen, dus een stressed temperatuur van 62°C is niks mis mee. Hoe heb je die temperatuur trouwens gemeten?

Blauwe schermen zijn er trouwens om informatie te geven over de probleem die is ontstaan, dus wat stond er in die BSOD?
Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 22:48:
[...]

Aah, jij wilt dus even doodleuk alle problemen/ervaringen/discussies/etcetera in één topic gaan duwen zodat het nóg onduidelijker wordt? :)

The devil is in the details.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Een duidelijke NEE, problemen horen in aparte topics ander hebben we binnen de kortse keren weer de oude grote topics terug en dat is zeker niet de bedoeling.

@ TS:

Lees * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! * eens door, daarin staan tips hoe je zelf een oplossing kan vinden (andere drivers bijvoorbeeld), want zonder echt zelf op zoek te gaan een topic openen is niet zoals we het hier graag zien :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.