Wie kan mij vertellen hoe het is afgelopen met de firewire 2 standaard? Deze zou volgens een oude CT magazine uitkomen om usb 2 te "overtreffen"(?), met een meer dan 1000Mb/s. Ik kan er alleen nergens op internet iets over terug vinden. Misschien dat iemand het hier wel weet.
Bedoel je misschien Firewire 800?
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Ik weet dat MAC hoge snelheid firewire op 800Mb/s heeft 
En aangezien USB2 maar tot 480Mb/s gaat is die dus al sneller
Vergeet niet firewire is een hele andere manier van verbinding, en is perfect voor externe hardeschijven, dvd branders, streaming media apparatuur.
Terwijl USB vooral is om om VEEL apparaten aan te sluiten die allemaal niet zoveel nodig hebben! Zoals scanners, printers, webcams...enzo..gewoon dingen die voor het lichte gebruik zijn.
Als je een videorecorder leeg trekt via 400Mbit firewire gaat dat sneller dan als je het leegtrekt via USB2, aangezien USB zijn bandbreedte deelt tussen alle dingen die eraan hangen!
En aangezien USB2 maar tot 480Mb/s gaat is die dus al sneller
Vergeet niet firewire is een hele andere manier van verbinding, en is perfect voor externe hardeschijven, dvd branders, streaming media apparatuur.
Terwijl USB vooral is om om VEEL apparaten aan te sluiten die allemaal niet zoveel nodig hebben! Zoals scanners, printers, webcams...enzo..gewoon dingen die voor het lichte gebruik zijn.
Als je een videorecorder leeg trekt via 400Mbit firewire gaat dat sneller dan als je het leegtrekt via USB2, aangezien USB zijn bandbreedte deelt tussen alle dingen die eraan hangen!
[ Voor 28% gewijzigd door swampy op 09-01-2004 22:41 ]
There is no place like ::1