ga-7vrxp: multiplier onboard functioneert niet

Pagina: 1
Acties:

• porto33
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-12-2025
Hallo,

Met mijn 2400+ Tbred herkent mijn MB automatisch 15x als multiplier. Daar ik deze niet in m'n bios kan wijzigen (F12 bios) probeer ik dit onboard te doen dmv de dipswitches. Dit werkt dus niet, in welke stand ik ze ook zet, steeds blijft de computer mijn bios settings zien van 15*140mhz en start op als een 2600+ cpu. Meer dipswitches hierover kan ik niet vinden. Vergeet ik hier iets? moet ik nog ergens mbv een jumper ofzo 'setten' dat ik niet via t bios wil werken maar via de onboard jumpers?

Bvd! Porto

• naps
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
porto33 schreef op 09 januari 2004 @ 22:12:
Hallo,

Met mijn 2400+ Tbred herkent mijn MB automatisch 15x als multiplier. Daar ik deze niet in m'n bios kan wijzigen (F12 bios) probeer ik dit onboard te doen dmv de dipswitches. Dit werkt dus niet, in welke stand ik ze ook zet, steeds blijft de computer mijn bios settings zien van 15*140mhz en start op als een 2600+ cpu. Meer dipswitches hierover kan ik niet vinden. Vergeet ik hier iets? moet ik nog ergens mbv een jumper ofzo 'setten' dat ik niet via t bios wil werken maar via de onboard jumpers?

Bvd! Porto
Moet je ff kijken van welke week je processor is ;) want na een bepaalde week zijn alle bartons glocked :D
Ik weet overigens niet meer vanaf welke week dat is..

• porto33
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-12-2025
Hoi!

ik zal eens controleren van welke week hij is.
Mocht ie gelocked zijn dan dus de L1 bruggen verbinden toch?

Porto