C&C Generals Deluxe Editie probs!

Pagina: 1
Acties:

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-11 23:03
Ik was al een tijdje aan het overwegen om Generals te kopen maar vond het net ff te gek om 70 a 80 euro uit te geven voor een game met expansion pack. De deluxe editie leek me daarom wel een goeie oplossing omdat je dan maar 50 euro betaald voor beide versies.

Gister heb ik mijn plan dus doorgezet en heb bij een winkel de deluxe editie gekocht. Gelukkig was ik zo slim om te kijken of de serials er wel bij zaten en aangezien dit niet zo was kreeg ik mijn geld terug van de winkel.
Daarop ben ik naar Dynabyte gegaan maar daar lag ie niet in de schappen. Volgens de verkoper waren er wat problemen met de deluxe editie. Ten eerste waren er "verkeerde" serials op de boekjes gedrukt. Dat betekende dat de serial voor Generals uit cijfers en letters bestaat terwijl er alleen maar cijfers kunnen worden ingevoerd bij de installatie. En daarnaast mocht hij ze niet meer verkopen omdat er ook nog problemen zouden zijn met het multiplayer gedeelte.

Ik vond dit toch schrikbarend en heb hem daarom niet gekocht, daarna ben ik naar de V&D gegaan en daar lag hij nog wel in de schappen. Omdat ik dat toch wel opmerkelijk vond heb ik aan de verkoper gevraagd of hij daar ook iets van afwist.
Hij melde dus dat het serial probleem idd correct was maar over het multiplayer probleem had hij niks gehoord. Daarop besloot ik gewoon om het er toch maar op te wagen. (i love problems ;) )

Eenmaal thuis heb ik meteen de cd's in m'n peeceetje gemikt en ja hoor, hij slikte de serial idd niet. Daarop heb ik gewoon een wat minder "legale" key gebruikt en hem daarme geinstalleerd. Daarna heb ik de key in het register aangepast met de serial die op het boekje stond.

Zero hour installeren was verder geen probleem met de key die op het boekje stond.

Maar nu zit ik even met een paar vraagjes/problemen.

Als ik het multiplayer gedeelte kies dan gaat C&C eerst checken voor updates, aangezien deze er waren heb ik ze meteen geupdate. Betekend dit nu dat C&C de keys slikt of kun je met invalid keys ook updaten.

Anders probleem is dat je eerst een account moet aanmaken of zo, maar als ik dit doe dan zegt ie dat m'n password niet goed correct is. Klopt het dat de servers momenteel van slag zijn en dat dit niet mogelijk is?

Ik word helemaal leip van die cd's kan ik ook een no cd crack gebruiken en dan nog online spelen?

Hopelijk kunnen jullie mijn vragen beantwoorden. :)

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
Hij gooit je er volgens mij pas uit als je ingelogd bent met een verkeerde serial. Gewoon ff nick createn joinen en als je gewoon een game kunt spelen pakt ie hem, quickmatch potje starten heb je binnen een paar seconden een game en merk je snel genoeg of hij werkt.

• Remi
Alphega schreef op 09 januari 2004 @ 22:32:
Hij gooit je er volgens mij pas uit als je ingelogd bent met een verkeerde serial. Gewoon ff nick createn joinen en als je gewoon een game kunt spelen pakt ie hem, quickmatch potje starten heb je binnen een paar seconden een game en merk je snel genoeg of hij werkt.
Volgens mij heb je een stukje van m'n tekst overgeslagen. :P

Ik zei dus dat ik een account/nick moet createn maar als ik dit doe zegt ie dat m'n pw niet correct is. ;)

• Alphega
Remi schreef op 09 januari 2004 @ 22:44:
[...]

Volgens mij heb je een stukje van m'n tekst overgeslagen. :P

Ik zei dus dat ik een account/nick moet createn maar als ik dit doe zegt ie dat m'n pw niet correct is. ;)
Dan moet je je even op gamespy aanmelden en dat emailadres + pass gebruiken bij het createn van een nick bij generals.

Ipv een crack te gebruiken kun je ook gewoon een image maken van je Zero Hour CD1 (met bijvoorbeeld cloneCD) en deze mounten met Daemon Tools.

[ Voor 21% gewijzigd door Alphega op 09-01-2004 23:20 ]

• Remi
Alphega schreef op 09 januari 2004 @ 23:17:
[...]

Dan moet je je even op gamespy aanmelden en dat emailadres + pass gebruiken bij het createn van een nick bij generals.

Ipv een crack te gebruiken kun je ook gewoon een image maken van je Zero Hour CD1 (met bijvoorbeeld cloneCD) en deze mounten met Daemon Tools.
Mmm thx dat werkt dus met Zero Hour, morgen zal ik Generals zelf even testen.

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:43
Je kunt de normale C&C versie gewoon installeren met wat voor een key je dan maar wilt. Zolang je een legale goed werkende key gebruikt voor Zero Hour, kan je deze ook gewoon online spelen. Patchen is dan ook geen probleem. Met andere woorden, Zero Hour gaat niets afkijken van de normale C&C. Je kan dan ook de normale updates gebruiken van EA Games. Natuurlijk zijn er No-CD patches te krijgen, die zijn er van elke game.

Hoe je een account kunt aanmaken met Zero Hour? Ik had voorheen ook problemen daarmee, dat het password niet klopte terwijl je nog niet eens een account had aangemaakt. Probeer eens een ander email adres en een andere nickname.

57696520646974206c65657374206973206e657264

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:17
Remi schreef op 10 januari 2004 @ 00:30:
[...]

Mmm thx dat werkt dus met Zero Hour, morgen zal ik Generals zelf even testen.
hehe ja NOCD'S werken online niet, maar idd een image maken met clonecd en dan mounten werkt.
de image maken duurt alleen wel lang, t lijkt alsof t niet werkt, het duurde bij mij iets van 2 uur, maar de image werkt.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• Alphega
Turismo schreef op 10 januari 2004 @ 08:29:
[...]

hehe ja NOCD'S werken online niet, maar idd een image maken met clonecd en dan mounten werkt.
de image maken duurt alleen wel lang, t lijkt alsof t niet werkt, het duurde bij mij iets van 2 uur, maar de image werkt.
Dat hoeft niet zo lang te duren hoor, ik had een image binnen 5 minuten gemaakt met CloneCD.

• Sluuut
Turismo schreef op 10 januari 2004 @ 08:29:
[...]

Bij mij wel :?
Maargoed dit gaat offtopic en de warez-richting op...

• Remi
Images maken en nocd cracks gebruiken is zo legaal als legaal kan zijn dus over warez hebben we het nog lang niet.

Anyhow ik heb nu Generals en Zero Hour getest en ze werken allebei goed online. Dit betekend dat de fout hem puur in het key scherm van Generals zit die geen letters aan kan.

Ik dank jullie voor je hulp.

Verwijderd

Remi schreef op 10 januari 2004 @ 18:15:
Images maken en nocd cracks gebruiken is zo legaal als legaal kan zijn dus over warez hebben we het nog lang niet.

Anyhow ik heb nu Generals en Zero Hour getest en ze werken allebei goed online. Dit betekend dat de fout hem puur in het key scherm van Generals zit die geen letters aan kan.

Ik dank jullie voor je hulp.
Dat betekend echter niet dat je er zomaar naar mag linken aangezien je het ook illegaal kan gebruiken.
Ik had ook het probleem met het createn van een account, een andere email gebruiken werkte inderdaad wel :? 1ste planet adres lukte niet, hotmail en een ander planet adres wel. Verder heb ik een no-cd crack |:( (wel legale gekocht, geen schijfruimte voor images) dus ik kan alsnog niet online ;( Naja, maar opnieuw installen en nu maar gewoon cd's gebruiken :(

Verwijderd

Ik zit nu eigenlijk met het probleem dat Remi in het begin kort even aanstipt, maar niet over doorgaat. Ik heb de Deluxe versie ook gekocht, en probeer hem nu te installeren, maar de key werkt niet (is blijkbaar een bekende produktie fout, de key achterop het boekje bevat letters, terwijl dit niet ingevoerd mag worden, daarbij is hij ook niet lang genoeg).

Nu heb ik ergens (http://www.nationalegamin...x.php?act=ST&f=15&t=24931) al gelezen dat op de laatste pagina in het boekje een werkende key moet staan. Echter, bij mij staat daar zeker geen key. Iemand anders die dit ook heeft, en wel gewoon de correcte key kon vinden?

• Remi
Er staan 2 keys achter op je boekje.

1 voor Generals en 1 voor Zero Hour

Als het goed is bestaan ze beide uit cijfers en letters. Dit is voor Zero Hour geen probleem aangezien zijn installatiescherm daar wel mee kan omgaan. Maar Generals kan alleen omgaan met keys die bestaan uit cijfers.

Let wel de keys zijn goed (tenminste hiero) alleen je kan hem bij Generals niet invoeren. Wat ik heb gedaan is een illegale key gebruiken bij het installeren en daarna de key in het register aangepast naar de gene die in het boekje staat.

En als het goed is werkt dan alles normaal.

Verwijderd

Klopt, heb ik nu ook gedaan. Maar ja, vind het wel lame, dat ik een nepkey moet gebruiken nu ik eindelijk eens de moeite heb genomen een spel te kopen (ja ja, dit is mijn eerste gekochte spel ooit, fantastische ervaring meteen).

Misschien ga ik zo wel even terug naar Dixons, eens vragen hoe ze dit voor me gaan fixen.

• Remi
Dynabyte had nieuwe keys gekregen van EA volgens de verkoper.

Verwijderd

Dixons had geen zin in gezeik, die gaven me gewoon direct het geld terug. Is maar beter ook, hij kost daar namelijk 49,99, en hij kost op andere plekken 44,99 of misschien nog wel minder intussen. Wacht ik wel even tot ik hem ergens goedkoper vind, en dan met correcte keys.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 11:03:
Dixons had geen zin in gezeik, die gaven me gewoon direct het geld terug. Is maar beter ook, hij kost daar namelijk 49,99, en hij kost op andere plekken 44,99 of misschien nog wel minder intussen. Wacht ik wel even tot ik hem ergens goedkoper vind, en dan met correcte keys.
Waarom koop je m bij Dixons als je weet dat ie ergens anders goedkoper is :?

Verwijderd

Let wel de keys zijn goed (tenminste hiero) alleen je kan hem bij Generals niet invoeren. Wat ik heb gedaan is een illegale key gebruiken bij het installeren en daarna de key in het register aangepast naar de gene die in het boekje staat.
ik wou het op dezelfde manier doen als Remi, maareeh, waar ergens in de registry vind ik die cd key key?

Thanks

[ Voor 118% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2004 20:45 ]

Verwijderd

Alphega schreef op vrijdag 09 januari 2004 @ 23:17:
[...]

dat volg ik niet.
ik heb ook het probleem dat als ik email, (eigen verzonnen) pass en zo invoer, ik een "wrong pass" error krijg.
het installeren ging wel goed, zou ook leuk zijn aangezien ik toch alles origineel heb gekocht :)
kan iemand me uitleggen hoe ik wél een account kan createn?

• Sluuut
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 13:57:
[...]

dat volg ik niet.
ik heb ook het probleem dat als ik email, (eigen verzonnen) pass en zo invoer, ik een "wrong pass" error krijg.
het installeren ging wel goed, zou ook leuk zijn aangezien ik toch alles origineel heb gekocht :)
kan iemand me uitleggen hoe ik wél een account kan createn?
Dan is er al eens eerder een account aangemaakt op dat email adres.
Ander mail adres pakken dus. Het kan ook gewoon een niet bestaand email adres zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Sluuut op 13-02-2005 14:43 ]

Pagina: 1