Wat is de kwaliteit van de boxed koeler? Is hij een beetje stil? Of maar meteen vervangen voor een Zalmann 7000a?
Hij zal vast goed genoeg zijn omdat hij er anders niet bij geleverd zou worden, maar ik heb gehoord dat het qua geluidsniveau een stofzuigertje is
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
en waar heb je dit gehoord? Is namelijk bullshit. De boxed cooler is zeker geen stofzuiger. Ik vind het geluid erg meevallen. De zalman 7000a zal in de zachtste stand zeker stiller zijn, maar of deze dan nog genoeg koelt?Tux schreef op 09 januari 2004 @ 21:48:
Hij zal vast goed genoeg zijn omdat hij er anders niet bij geleverd zou worden, maar ik heb gehoord dat het qua geluidsniveau een stofzuigertje is
De Zalman is gewoon een hele goede koeler.
Wat ik zal doen is, de koeler eerst testen. Als deze niet bevalt kan je altijd achteraf nog de Zalman kopen. Ben je er tevredenen mee, dan bespaar je 50 euro
Ik ben er in ieder geval tevreden over (boxed koeler)
[ Voor 18% gewijzigd door ken op 09-01-2004 21:55 ]
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
En dan maar een link (die zelf gevonden had kunnen worden met Google) naar een kleine review.
hier te lezen maar alvast een quote.
hier te lezen maar alvast een quote.
En bevalt het je dan nog niet dan kun je altijd nog overstappen naar een Zalman 7000a.Here I have to draw your attention to the fact that the construction of this cooler ensures very low level of noise produced by the fan, especially compared to the pretty noisy coolers coming with the boxed Intel CPUs. Despite that, the cooling efficiency of this solution is very high.
[ Voor 12% gewijzigd door Guardian Angel op 09-01-2004 21:59 ]
ARME AOW’er