Toon posts:

[XP] Icon My Computer verandert.

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam net weer terug in mijn kamer, beweeg met me muis, XP schiet weer aan met login scherm. Ik kies mijn gebruikersnaam en ik beland in XP, maar wat nu mijn My-Computer-Icon is verandert in andere zee gelijkende.

Zie hier de link: http://stuwww.uvt.nl/~s820281/fout.JPG

• RTBravo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-03 10:09

RTBravo

Verkopen jullie ook jojn?

Reboot es? Ziet eruit alsof die 256 kleuren versie laat zien.

Verwijderd

Topicstarter
zal eens proberen, maar dan moet ik mijn processen sluiten. Nou daar gaat ie dan maar!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Had anders ff op je desktop geklikt en daarna op F5 gedrukt (vernieuwen), werkt ook vaak :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
Na restart bleef het hetzelfde, na thema even naar origineel te zetten veranderde er ook niks, en die F5-truc deed het ook niet.
Toen ik even naar 16-bit ging, zie reactie 2, en terug kwam het orgineel weer te voorschijn.
Ben blij dat het opgelost is, sorry hiermee een misschien wel onnodig topic te openen, maar nu weten mensen het en zo kunnen ze het verhelpen.

Verwijderd

Het is geen ander icoontje ,het dezelfde wordt echter alleen om een voor mij onverklaarbare reden anders weergegeven.

Ik heb het ook altijd met de snelkoppeling naar mijn computer in de quick launch bar.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb weer zo raar iets en nu kan er geen ander topic over vinden !!

Soms als ik terug kom bij me pc zijn .jpg of photoshop-bestanden in een cuteftp bestand verandert en dan moet ik via properties weer een gewoon bestand van ze maken is dit niet heel erg vreemd. Ik denk niet dat het een hacker kan zijn want zit achter een router met firewall en heb zelf nog Internet Security van Norton !

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Open maar even een nieuw topic :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.