Toon posts:

Demon en support met Alcatel modem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In April lopt mijn Planet abo af, en zou graag naar Demon gaan, nu geeft Demon alleen aan dat ze geen support geven aan mensen die een niet door hun aangegeven modem gebruiken.

Die speedtoutch werkt dus wel met BBNED, maar mijn vraag is: Stel dat er een probleem met de lijn is, gaan ze dan allerlij dingen eisen voordat ze de lijn gaan controleren, winmpelen ze je af met een BS antwoord, of gaan ze de lijn gewoon nakijken :P

Kijk,dat ze geen support aan mijn kant geven vind ik niet erg, kom er zelf wel uit ;), maar als ze raar gaan doen terwijl ik zeker weet dat het aan hun kan ligt... :{

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:20
1. Van planet af en naar een bbned ISP? Succes, gegarandeerd lang geen inet, planet is een bitch wat dat betreft.

2. Waarom planet modem houden? Tenzij je het goedkoopste abbo neemt van Demon is de modem toch gratis, dus waarom zou je die niet nemen? Desnoods laat je 'm liggen voor als er toch iets is, prik je die er (tijdelijk) tussen

Verwijderd

DJSmiley schreef op 10 januari 2004 @ 00:11:
1. Van planet af en naar een bbned ISP? Succes, gegarandeerd lang geen inet, planet is een bitch wat dat betreft.

2. Waarom planet modem houden? Tenzij je het goedkoopste abbo neemt van Demon is de modem toch gratis, dus waarom zou je die niet nemen? Desnoods laat je 'm liggen voor als er toch iets is, prik je die er (tijdelijk) tussen
Planet gewoon als backup houden en de nieuwe Zyxel er tussen zetten, dan heb je in ieder geval support. Mocht er wat misgaan dan heb je wel een modem achter de hand :)

/me agrees met djsmiley :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2004 00:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik naar het goedkoopste abo wil :) Dan betaal je dus €175 in totaal, plus dat er maar 1 poort op zit en ik er 3 nodig heb.

Moet ik dus ook nog een router kopen... :{ Dat wordt me een beetje te duur allemaal.

En de actie die nu loopt is afgelopen tegen de tijd dat k kan overstappen, misschien moet ik dan wel weer de volle mep voor die modem betalen.

Verwijderd

Topicstarter
edit

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2004 11:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
edit

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2004 11:57 ]

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-05 21:40
als je weet welke aanpassingen er nodig zijn om je SpeedTouch te kunnen gebruiken voor BBNed, is er geen probleem lijkt me. Maar als je je internet verbinding niet tot stand kunt brengen of je komt er gewoonweg niet uit, dan kan je weinig ondersteuning van Demon's kant verwachten. Maar dat is natuurlijk logisch.

Overweging dus. Prioriteiten stellen :9 . maar ik denk dat als je eenmaal weet waet je moet veranderen, de rest allemaal wel volgt. Volgens mij is dit niet het grootste obstakel bij de overstap van KPN-ADSL naar BBNed etc.
Pagina: 1