Ik zit met het volgende.
Ik heb dit scriptje:
Gewoon heel simpel ping scriptje alleen wanneer een server offline is krijg ik helaas dus
"Warning: fsockopen(): unable to connect to localhost:3308 in E:\apache\Apache2\htdocs\ping.php on line 15"
Iemand een idee omdat optelossen want voor de rest werkt die super alleen hij laat een error zien als er iets offline is.
Als een server offline is laat die wel een offline plaatje zien.
Iemand een idee hoe dit optelossen is?
Ik heb dit scriptje:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| <? include('config/config.php'); $query="SELECT id, ip, port, titel FROM servers ORDER BY id LIMIT 0,10" or die ( mysql_error() ); $result=mysql_query($query) or die ( mysql_error() ); while ($row = mysql_fetch_row($result)){ echo"$row[3]"; echo"<br>"; $ip = "$row[1]"; $port = "$row[2]"; $fp = fsockopen ("$ip", "$port", $errno, $errstr, 10); if (!$fp) { echo "[img]\"offline.gif\"[/img]<br>\n"; } else { echo "[img]\"online.gif\"[/img]<br>\n"; fclose($fp); } echo"<br>"; } ?> |
Gewoon heel simpel ping scriptje alleen wanneer een server offline is krijg ik helaas dus
"Warning: fsockopen(): unable to connect to localhost:3308 in E:\apache\Apache2\htdocs\ping.php on line 15"
Iemand een idee omdat optelossen want voor de rest werkt die super alleen hij laat een error zien als er iets offline is.
Als een server offline is laat die wel een offline plaatje zien.
Iemand een idee hoe dit optelossen is?