Heren, ik heb nu toch iets vreemds... Ik heb al gezocht op het forum maar niet echt iets relevants gevonden. Ook ben ik al met de Internet Opties en instellingen aan de slag gegaan, maar dit heeft (nog) niets opgelost...
Dit is het probleem: de pc waarachter ik nu zit (goddank niet mijn eigen pc
) kan op de een of andere manier geen verbinding meer maken met de MSN servers ofzo. Als ik, of iemand anders op deze pc wilt aanmelden met MSN Messenger, dan krijgt diegene altijd het bericht dat de gebruikersnaam en/of wachtwoord onjuist is, je kent het wel. Maar dit is in geen van de gevallen zo. Ik heb al meerdere accounts geprobeerd en ook andere mensen hebben het geprobeerd, maar iedereen krijgt deze melding.
Toen dacht ik: "laat ik het eens bij HoTMaiL proberen dan." wee wee wee punt hotmail punt kom ingetoetst, aanmelden om email te checken, maar niets. "De pagina kan niet worden weergegeven."
Is dit een bekend probleem? En zo ja, is er een oplossing voor? (natuurlijk!)
Andere sites die ik heb uitgeprobeerd doen het wel gewoon, dus ik ben echt de weg kwijt wat dit betreft...
Dit is het probleem: de pc waarachter ik nu zit (goddank niet mijn eigen pc
Toen dacht ik: "laat ik het eens bij HoTMaiL proberen dan." wee wee wee punt hotmail punt kom ingetoetst, aanmelden om email te checken, maar niets. "De pagina kan niet worden weergegeven."
Is dit een bekend probleem? En zo ja, is er een oplossing voor? (natuurlijk!)
Andere sites die ik heb uitgeprobeerd doen het wel gewoon, dus ik ben echt de weg kwijt wat dit betreft...
Bla