MSN en HoTMaiL doen het niet meer op deze pc?

Pagina: 1
Acties:

• JaFFoG
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-10-2025
Heren, ik heb nu toch iets vreemds... Ik heb al gezocht op het forum maar niet echt iets relevants gevonden. Ook ben ik al met de Internet Opties en instellingen aan de slag gegaan, maar dit heeft (nog) niets opgelost...

Dit is het probleem: de pc waarachter ik nu zit (goddank niet mijn eigen pc 8)7) kan op de een of andere manier geen verbinding meer maken met de MSN servers ofzo. Als ik, of iemand anders op deze pc wilt aanmelden met MSN Messenger, dan krijgt diegene altijd het bericht dat de gebruikersnaam en/of wachtwoord onjuist is, je kent het wel. Maar dit is in geen van de gevallen zo. Ik heb al meerdere accounts geprobeerd en ook andere mensen hebben het geprobeerd, maar iedereen krijgt deze melding.

Toen dacht ik: "laat ik het eens bij HoTMaiL proberen dan." wee wee wee punt hotmail punt kom ingetoetst, aanmelden om email te checken, maar niets. "De pagina kan niet worden weergegeven."

Is dit een bekend probleem? En zo ja, is er een oplossing voor? (natuurlijk!)

Andere sites die ik heb uitgeprobeerd doen het wel gewoon, dus ik ben echt de weg kwijt wat dit betreft... :?

Bla

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:38

Reptile209

- gers -

* Zit de PC achter een firewall? Of een proxy die het hotmail.com-domein blockt?
* Check datum en tijd: als die te veel afwijken, logt messenger vaak niet meer in.

Zo scherp als een voetbal!

• JaFFoG
Reptile209 schreef op 09 januari 2004 @ 20:28:
* Zit de PC achter een firewall? Of een proxy die het hotmail.com-domein blockt?
* Check datum en tijd: als die te veel afwijken, logt messenger vaak niet meer in.
* nee
* tijd loopt gelijk

Bla

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:20

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

heb je al in je HOSTS bestand gekeken, of is er misschien een proxy/firewall die de msn servers eruit haalt.

Je kunt ook nog proberen om een andere dns server in te stellen.

Heb je daar al naar gekeken?

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

• JaFFoG
Ethnocentrix schreef op 09 januari 2004 @ 20:32:
heb je al in je HOSTS bestand gekeken, of is er misschien een proxy/firewall die de msn servers eruit haalt.

Je kunt ook nog proberen om een andere dns server in te stellen.

Heb je daar al naar gekeken?
Het HOSTS bestand heeft niets opgeleverd.
Wat die proxy/firewall betreft: niet dat ik weet, en de beginpagina en msn punt kom kan wel gewoon worden geopend.

Maare, andere DNS server instellen, hoe werkt dat?

Bla

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:49

Spacecowboy

XBL: Biggmans

JaFFoG schreef op 09 januari 2004 @ 20:45:
[...]

Het HOSTS bestand heeft niets opgeleverd.
Wat die proxy/firewall betreft: niet dat ik weet, en de beginpagina en msn punt kom kan wel gewoon worden geopend.

Maare, andere DNS server instellen, hoe werkt dat?
Bij de eigenschappen van je verbinding; TCP/IP aanklikken --> Eigenschappen --> DNS; zet die eens op auto...

HENG HENG

• JaFFoG
jeroen1001 schreef op 09 januari 2004 @ 20:48:
[...]

Bij de eigenschappen van je verbinding; TCP/IP aanklikken --> Eigenschappen --> DNS; zet die eens op auto...
Dat TCP/IP verhaal: ik weet wat je bedoelt, bij mijn pc zit ik daar ook nog weleens mee te vogelen, maar op deze pc is dat niet beschikbaar op de één of andere manier... :?

Geen idee waarom, maar het is er simpelweg niet. Alles wat ik krijg is een Tabblad met "Algemeen" en een button "Instellingen" waar ik niets in kan stellen.

Iemand anders? :'(

Bla

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:20

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

MWelke provider heb je eigenljk?

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

• JaFFoG
Ethnocentrix schreef op 09 januari 2004 @ 23:20:
MWelke provider heb je eigenljk?
Nouja, de pc is van mijn ex, en zij hebben ADSL van KPN.

Zelf heb ik Chello, weinig problemen mee gehad tot dusver, maar wil toch wel wat anders eigenlijk...

[ Voor 21% gewijzigd door JaFFoG op 10-01-2004 01:33 ]

Bla

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:49

Spacecowboy

XBL: Biggmans

JaFFoG schreef op 09 januari 2004 @ 21:10:
[...]

Dat TCP/IP verhaal: ik weet wat je bedoelt, bij mijn pc zit ik daar ook nog weleens mee te vogelen, maar op deze pc is dat niet beschikbaar op de één of andere manier... :?

Geen idee waarom, maar het is er simpelweg niet. Alles wat ik krijg is een Tabblad met "Algemeen" en een button "Instellingen" waar ik niets in kan stellen.

Iemand anders? :'(
Welk OS is het (en hoe ben je ingelogd??)

HENG HENG

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:30

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

bij de proxy instellingen ook voor SSL het adres voor de proxyserver invullen. Had ik op school last van :D

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• JaFFoG
jeroen1001 schreef op 10 januari 2004 @ 18:12:
[...]

Welk OS is het (en hoe ben je ingelogd??)
Home
admin

Bla

• JaFFoG
AW_Bos schreef op 10 januari 2004 @ 18:32:
bij de proxy instellingen ook voor SSL het adres voor de proxyserver invullen. Had ik op school last van :D
Maar die moet je toch instellen bij de eigenschappen van de verbinding? En dat is dus precies wat (ook) niet werkt... :|

Bla

Pagina: 1