Toon posts:

Download emule weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was in emule de laatste tijd veel aan t downloaden..wat films etc. Harstikke fijn allemaal....mn computer loopt net vast...start dat ding opnieuw op en zet emule aan maar al mn downloads zijn weg. Ze staan nog wel in de map emule/temp (*.part bestanden, met de nodige kb's). Maar ze staan dus niet bij de transfers! Hoe krijg ik die er ooit weer in terug? Ik snap er nu weinig van....
Wie heeft er een oplossing? 8)7

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:09

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Je bent gewoon je transferlijst kwijt. Volgens mij is dat einde oefening. Heb ik ook wel eens gehad, moest alles opnieuw erin zetten. Erg vervelend ja. :(

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Microkid schreef op 09 januari 2004 @ 19:53:
Je bent gewoon je transferlijst kwijt. Volgens mij is dat einde oefening. Heb ik ook wel eens gehad, moest alles opnieuw erin zetten. Erg vervelend ja. :(
niet helemaal waar, er zijn recover proggies moet je even zoeken.

Verwijderd

Topicstarter
Ben ergens uitgekomen bij DonkyDoctor....maar das spaanstalig:s
Er bestaan verschillende programma's-->welke de beste?!

• sirdupre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-04-2025
Kopiereer de partxx.met.bak eens naar partxx.met bij de bestanden in je temp directory waar geen partxx.met van is....
xx is natuurlijk een nummer, maar ik weet niet welke, dat moet je zelf ff uitdokteren.
Dit werkt bij mij altijd.

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

gewoon een programma als getdataback is prima ervoor, trouwens maniertje om de gratis versie goed te kunnen gebruiken
klik in het programma op preview
dan maakt hij een temp bestand aan op de plaats die je hebt aangegeven, die renamen en je het bestand terug met de echte naam ;)

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:12

Zoefff

❤ 

Wolfboy, niet zo moeilijk doen man, de oplossing is waarschijnlijk veel simpeler.

Als de topicstarter even de Search had gebruikt, in het eMule topic had gekeken, of op mijn site www.dutchemulefaq.tk, dan had hij het antwoord al geweten.

De reden waarom je download weg is is waarschijnlijk omdat je xx.part.met bestand corrupt is. De oplossing is om de backup die eMule automatisch maakt (xx.part.met.BAK) te renamen naar xx.part.met, en de corrupte xx.part.met te overschrijven.

Dan eMule weer aan, en dan werkt het weer. Mocht dat niet zo zijn, dan staan er op www.emule-project.net voldoende goede tooltjes + uitleg om hem werkend te krijgen, maar voordat je daarmee aan de slag gaat, moet je bovenstaande dus even proberen.

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Eichii
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-09-2017
Probeer deze progs is, ik had nml hetzelfde en kon er nog een paar files mee repareren:

http://sky.host.sk/edonkey/Browser.zip
en
http://www.thedonkeynetwo...DonkeyDoctor1003d_ENG.zip
en deze zijn engelstalig en veel succes toegewenst natuurlijk. ;)

edit*
argh, vergeten te zeggen dat donkeydoctor je met-files opnieuw kan aanmaken zolang ze niet echt naar de knoppen zijn gegaan en maak even een back-up van de file/files als je ermee gaat klooien.

[ Voor 27% gewijzigd door Eichii op 10-01-2004 19:03 ]

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 19:14
Verder hoort dit toch prima in het emule topic? Of is dit een speciaal geval ofzo. :?
Pagina: 1